Goedemiddag
Ik heb sinds kort GTA4 (legaal) maar aangezien ik niet van dvd's hou heb ik een no-dvd-crack nodig,
die bestaat ook, het enige wat je moet doen is Daemontools starten (& een file mounten),Y.A.S.U starten en uiteindelijk GTA4 gaan uitvoeren. Je moet 3 zaken starten om te kunnen spelen (ik hou niet van programma's die mee opstarten)?
Dat moet beter, dus dacht ik even in vb.net wat te gaan prullen, dit is wat ik ben bekomen;
Het probleem is dat yasu.exe niet wilt starten en ik heb geen flauw idee wat daar de reden van zou kunnen zijn, heeft iemand een idee?
Visual Basic Express 2008
Windows 7 Ultimate

Ik heb sinds kort GTA4 (legaal) maar aangezien ik niet van dvd's hou heb ik een no-dvd-crack nodig,
die bestaat ook, het enige wat je moet doen is Daemontools starten (& een file mounten),Y.A.S.U starten en uiteindelijk GTA4 gaan uitvoeren. Je moet 3 zaken starten om te kunnen spelen (ik hou niet van programma's die mee opstarten)?
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Public Class Form1 Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load System.Diagnostics.Process.Start("C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\daemon.exe") System.Threading.Thread.Sleep(5000) System.Diagnostics.Process.Start("C:\Pogram Files (x86)\DAEMON Tools Lite\yasu.exe") 'GTA komt hier ook nog bij End Sub End Class |
Het probleem is dat yasu.exe niet wilt starten en ik heb geen flauw idee wat daar de reden van zou kunnen zijn, heeft iemand een idee?
Visual Basic Express 2008
Windows 7 Ultimate