Sony brengt vaio CW en vaio X uit - Fout?

Pagina: 1
Acties:

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Artikel: Sony brengt vaio CW en vaio X uit

Vaio CW.

Kijk ik verkeerd, staan de modellen nog niet op internet of is er helemaal geen CW model met een 2.8 gHz processor?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

In de tekst staat een andere link -> http://www.sony.nl/pressr...vaio-laptop-voor-3d-games , dat iets is aangekondigd wil niet altijd betekenen dat het ook direct op de rest van de site is doorgevoerd, en dit is een goed voorbeeld daarvan :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Torrentus
  • Nu online
Klopt, maar ook op die link vind ik nergens iets over een 2.8 Ghz processor, dus ik vraag me af waar ze dat vandaan hebben. En aangezien de CW serie volgens mij nieuw is (?). Kunnen de modellen op de link in de startpost niet oude modellen zijn. of wel? Er staat ook netjes "nieuw" achter de CW modellen?

[ Voor 20% gewijzigd door Torrentus op 10-10-2009 13:08 ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Mja, Torrentus heeft een punt op basis van die linkies, maar ik heb Olaf ff gevraagd zelf te reageren :)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:46
CW vandaag in Media Markt Utrecht aangetroffen. Mooi apparaatje. Echter het witte model heeft in iedergeval geen windows 7 professional, maar home premium

Zie ook: http://www.sony.nl/product/vn-cw-series/vpccw1s1e-w

[ Voor 16% gewijzigd door Terror op 10-10-2009 22:22 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:28
Torrentus schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:07:
Klopt, maar ook op die link vind ik nergens iets over een 2.8 Ghz processor, dus ik vraag me af waar ze dat vandaan hebben. En aangezien de CW serie volgens mij nieuw is (?). Kunnen de modellen op de link in de startpost niet oude modellen zijn. of wel? Er staat ook netjes "nieuw" achter de CW modellen?
Waarschijnlijk omdat dat de maximale configuratie is die mogelijk is met de notebook. Dat wil echter niet zeggen dat je deze ook echt ergens zou kunnen kopen... Vrij gebruikelijk in notebookland om aan te geven wat de notebook maximaal zou kunnen ipv de specificaties waarin deze op de markt komt. Dat ook omdat dit per land verschilt. Zo zie je in Nederland ook weinig notebooks met een hogere resolutie terwijl dat vaak wel mogelijk is gezien de datasheet van de fabrikant.

• Torrentus
  • Nu online
Aha, ik zie 't nu. In Engeland is hij wel als 2.8 Ghz te krijgen. Hier dus (bij lange na) niet.
Misschien toch iets om in het artikel te zetten? Of worden artikels altijd met de engelse specs geschreven? :?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:46
Suggestie zodat het artikel klopt met de Nederlandse Markt.
De Vaio CW is een multimedia- en gamingnotebook welk in Nederland met Windows 7 Professional Home Premium 64 bit wordt geleverd. Modellen in deze serie krijgen Core 2 Duo-cpu's en de snelste hiervan is de T9600 die op 2,8GHz loopt van het type P7450 die op 2,13 GHz loopt. Deze notebook heeft een 14"-scherm met led-backlights en een resolutie van 1366x768 en harde schijf met een capaciteit van 320GB, terwijl de hoeveelheid ram 4GB bedraagt en eventueel uitgebreid kan worden naar 8GB.

Grafisch heeft het model niet heel veel rekenkracht in huis voor een gamingnotebook: Sony voorziet de systemen van Nvidia GeForce GT230M-videochips met gddr3-geheugen en deze bevinden zich onder aan de lijst van Nvidia's mainstream-gpu's. Full hd-content uitsturen via de hdmi-out zal echter geen probleem vormen. Ook bevat de Vaio CW met een optionele blu-raydrive geleverd en bevat het model een sneltoets voor toegang tot het web zonder dat Windows hoeft te draaien. Het touchpad ondersteunt multitouch. In zijn meest eenvoudige configuratie heeft Deze Vaio's hebben een adviesprijs van 899 euro en het model komt in ieder geval inhet blauw, wit, rood, roze en zwart beschikbaar in Nederland. Wie Blu Ray en windows 7 professional op zijn cw wil zal helaas zijn vaio in Engeland moeten halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Terror op 11-10-2009 12:12 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Torrentus
  • Nu online
Ben ik het helemaal mee eens :) Haha

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik bel wel even met Sony om proberen een einde aan de onduidelijkheid te maken. Probleem is vaak dat op moment van introductie ook bij de NL-vestigingen nog geen duidelijkheid bestaat over de modellen die hier gevoerd gaan worden zodat we ons idd op internationale specs moeten baseren.
Pagina: 1