Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag, m'n pc wil niet echt meer meewerken. Zo gauw ik hem opstart gaat alles zoals het hoort tot en met het Windows Vista laadbalkje, daarna komt dr een zwart beeldscherm dat aan en uit flikkert en hoor ik heel mooi het windows opstart deuntje, en verder komt hij niet :S Maar wanneer ik dan de Nvidia drivers deïnstalleer en hem opnieuw opstart werkt hij wel alleen dan zonder grafische kaart waardoor ik dus geen spellen, films etc. kan doen/kijken. Heeft iemand hier een oplossing voor? Mijn systeem:

Moederbord: ASUS P5Q Deluxe
Grafische kaart: Nvidia GeForce 8800 Ultra (niet werkend)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600, 2.40GHz
En 2x 2gig werkgeheugen.

Groet Kevin

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 09:28
De g80 kaarten van nvidia gaan de laatste tijd veel kapot :) dit zou bij jouw ook het geval kunnen zijn, , als je er nog garantie op hebt zou ik zeggen stuur hem op,

alleen het geval van wanneer die zonder drivers wel werkt weet ik zo even niet, aangezien het moederbord volgens mij geen onboard chip heeft (?).

[ Voor 39% gewijzigd door Adramalech op 10-10-2009 12:48 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een P5Q heeft een P45 chip, die heeft geen IGP, dus dat zal het niet zijn.

Probeer eens te booten in safemode en kijk of je dan wel beeld hebt of niet.

• rubenflush
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02 10:00
Driver update al geprobeerd??
Hielp bij mij ook;)

Verwijderd

Topicstarter
@ TERW_DAN: Ik had de drivers gedeinstalleerd in safe mode, dus ja, in safe mode heb ik wel beeld!

@ rubenflush: Wanneer ik de driver(s) van nvidia.com installeer blijf ik hetzelfde probleem houden! Het is de GeForce/ION Driver Release 191.07 die ik geinstalleerd had.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 17:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
de pc geeft nu steeds aan dat er een standaard-VGA grafische adapter is geinstalleerd in plaats van de 8800 Ultra!
Pagina: 1