weet iemand of het mogelijk om deze set op zowel pc als laptop te gebruiken, dat de pc de meegeleverde usb stick receiver gebruikt en de laptop gewoon de receiver in de laptop?
uiteraard moet maar 1 tegelijk verbonden zijn
makkelijk switchen tussen de 2 lijkt me nl wel handig
als ik met de laptop zoek naar bluetooth devices staat ie er nl niet tussen
edit:
heb net ontdekt dat ik uiteraard eerst de connect buttons moet drukken
heb dan ook ff pc uitgezet, om de laptop eerst ff alleen te proberen
na de connect button te drukken zie ik zowel muis als toetsenbord bij mijn bluetooth devices verschijnen
de muis kon ik zonder problemen adden
het toetsenbord echter niet
voor het toetsenbord vroeg ie achter een passcode. als ik die typte dan zag ik de cijfers op het schermpje van mijn toetsenbord verschijnen en ook op het scherm van de laptop zie ik ze char per char progressen
als ik enter druk denkt ie echter een 30 seconden en dan zegt ie dat er een error is en dat ik opnieuw moet proberen (wat niet helpt)
dus...
1e vraag is hoe ik het toetsenbord op de laptop aan de praat krijg
2e vraag is hoe ik dat toetsenbord makkelijk switch tussen de 2 zonder iedere keer opnieuw een passcode te moeten instellen (ze beiden forceren op zelfde passcode?)
ik veronderstel dat de muis niet zo'n probleem zal worden (hoop ik
)
uiteraard moet maar 1 tegelijk verbonden zijn
makkelijk switchen tussen de 2 lijkt me nl wel handig
als ik met de laptop zoek naar bluetooth devices staat ie er nl niet tussen
edit:
heb net ontdekt dat ik uiteraard eerst de connect buttons moet drukken
heb dan ook ff pc uitgezet, om de laptop eerst ff alleen te proberen
na de connect button te drukken zie ik zowel muis als toetsenbord bij mijn bluetooth devices verschijnen
de muis kon ik zonder problemen adden
het toetsenbord echter niet
voor het toetsenbord vroeg ie achter een passcode. als ik die typte dan zag ik de cijfers op het schermpje van mijn toetsenbord verschijnen en ook op het scherm van de laptop zie ik ze char per char progressen
als ik enter druk denkt ie echter een 30 seconden en dan zegt ie dat er een error is en dat ik opnieuw moet proberen (wat niet helpt)
dus...
1e vraag is hoe ik het toetsenbord op de laptop aan de praat krijg
2e vraag is hoe ik dat toetsenbord makkelijk switch tussen de 2 zonder iedere keer opnieuw een passcode te moeten instellen (ze beiden forceren op zelfde passcode?)
ik veronderstel dat de muis niet zo'n probleem zal worden (hoop ik
[ Voor 58% gewijzigd door Mastakilla op 10-10-2009 00:57 ]