Toon posts:

Iphone 3gs muziek erop zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb gisteren me iphone 3gs eindelijk ontvangen.
ik kan geen muziek erop zetten :(. ik heb wel 100 geprobeerd sleep het liedjes naar die muziek logo van iphone zo als ik altijd bij me ipod doe. maar het lukt niet. kan iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10
Krijg je nog foutmeldingen o.i.d. ?

En volgens mij moet je eerst al je muziek importeren in je iTunes bibliotheek. Dus even in de iTunes instellingen rondneuzen, en dan je map met muziek laten scannen.

Dan zou hij ze vanzelf moeten gaan synchroniseren met je iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:24

franssie

Save the albatross

zeg eens duidelijk wat je probeert te doen - ik sleep ook veel met muziek (vandaag nog met een krat met 200 CDs, letterlijk overigens).
welke iTunes heb je, belangrijker, welk OS draai je etc etc.

Ik wil niet lullig zijn maar pas als jij je vragen duidelijk gaat stellen gaat je topic niet gelijk op slot. Ok, echt - ik wil je best helpen maar nu zou ik de gebruiksaanwijzing moeten overtypen en daar ben ik gewoon te lui voor (die heb je gelezen neem ik aan?)

is het overigens een tweedehandsje?

offtopic:
en leer eens mijn ipv me te schrijven (en te zeggen) - normaal reageer ik niet op topics met zulks taalgebruik

[ Voor 11% gewijzigd door franssie op 10-10-2009 00:20 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:11:
Krijg je nog foutmeldingen o.i.d. ?

En volgens mij moet je eerst al je muziek importeren in je iTunes bibliotheek. Dus even in de iTunes instellingen rondneuzen, en dan je map met muziek laten scannen.

Dan zou hij ze vanzelf moeten gaan synchroniseren met je iPhone
ik wil niet dat synchronisert ofzo. dat had een keer op de ipod gedaan en me liedjes worden verwijdert. ik sleep ze gewoon zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
franssie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:18:
zeg eens duidelijk wat je probeert te doen - ik sleep ook veel met muziek (vandaag nog met een krat met 200 CDs, letterlijk overigens).
welke iTunes heb je, belangrijker, welk OS draai je etc etc.

Ik wil niet lullig zijn maar pas als jij je vragen duidelijk gaat stellen gaat je topic niet gelijk op slot. Ok, echt - ik wil je best helpen maar nu zou ik de gebruiksaanwijzing moeten overtypen en daar ben ik gewoon te lui voor (die heb je gelezen neem ik aan?)

is het overigens een tweedehandsje?
nee ik heb hem donderdag bij t-mobile gehaald. ik heb de nieuwste itunes die je kan krijgen voor xp

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

kan je deze proberen http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt
werkt ws wel.

maar echt - dat je niet wilt synchroniseren had je ook wel even in het begin kunnen vertellen niet?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
franssie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:22:
kan je deze proberen http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt
werkt ws wel.

maar echt - dat je niet wilt synchroniseren had je ook wel even in het begin kunnen vertellen niet?
ik heb net alle app's en betaalde app's erop gegooid. moet dat nou echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:19:
[...]

ik wil niet dat synchronisert ofzo. dat had een keer op de ipod gedaan en me liedjes worden verwijdert. ik sleep ze gewoon zelf
:?

Je zou de zin eens normaal kunnen formuleren? Verder kun je gewoon afspeellijsten maken in iTunes welke na synchronisatie met de iPhone op de foon komen te staan. Je kunt via Itunes aangeven wat je allemaal wilt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vos schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:25:
[...]

:?

Je zou de zin eens normaal kunnen formuleren? Verder kun je gewoon afspeellijsten maken in iTunes welke na synchronisatie met de iPhone op de foon komen te staan. Je kunt via Itunes aangeven wat je allemaal wilt synchroniseren.
sorry ik kan gewoon liedjes erop gooien zonder dat ik me zorgen moet maken. dat er verder niks word verwijderd? (synchroniseren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:25:
[...]

ik heb net alle app's en betaalde app's erop gegooid. moet dat nou echt
kijk ik stel je een paar vragen en je geeft er antwoord op 1. lees eens de gebruiksaanwijzing ... je zal zien dat je iPhone twee kanten op synct. die betaal apps komen ws ook in je iTunes (bij mijn ipod touch is dat tenminste wel zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
franssie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:29:
[...]

kijk ik stel je een paar vragen en je geeft er antwoord op 1. lees eens de gebruiksaanwijzing ... je zal zien dat je iPhone twee kanten op synct. die betaal apps komen ws ook in je iTunes (bij mijn ipod touch is dat tenminste wel zo).
ik lees liever niet kijk gewoon zoon filmpje op youtube wat je allemaal met je iphone kan. gebruiksaanwijzing aanwijzing leer niet 123 waar je moet drukken en hoe waar je vingers moet houden :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat je even nog moet instellen dat je de muziek op je iPhone handmatig beheert. Dan kan je wel slepen vanuit je iTunes lijst naar je iPhone. Klik even op je iPhone in iTunes en vink daarna 'beheer muziek en video's handmatig' aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt nog voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Satch schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:38:
Ik denk dat je even nog moet instellen dat je de muziek op je iPhone handmatig beheert. Dan kan je wel slepen vanuit je iTunes lijst naar je iPhone. Klik even op je iPhone in iTunes en vink daarna 'beheer muziek en video's handmatig' aan. :)
heb ik ook gedaan als sleep naar muziek krijg zoon (/) dat niet kan slepen naar me muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

edit:/ laat maar
Vertel van waar je naar je iPhone sleept. Maar een beetje achtergrond geven lijkt je te moeilijk - sorry maar mijn glazen bol is kapot.

[ Voor 20% gewijzigd door franssie op 10-10-2009 01:09 . Reden: moe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:21
techn9ne, hier is gewoon geen touw aan vast te knopen. Je lijkt willekeurig antwoorden te lezen en te negeren. Je toont zelf geen inzet door te zoeken naar oplossingen voor je probleem of zelfs maar het probleem duidelijk te omschrijven.

Daarom gaat ook dit topic van je op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.