Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] Dit tabblad is hersteld

Pagina: 1
Acties:

• EasyErik
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10-2014
Sinds kort ben ik overstapt op IE8. Ik gebruik OS - Windows XP Professional SP3. IE8 werkte in eerste instantie prima maar ik krijg nu erg vaak de melding:

"Dit tabblad is hersteld. Door een probleem met deze webpagina is het tabblad gesloten en opnieuw opgestart door Internet Explorer."

Ook vind ik IE8 erg traag geworden bij het openen van websites. Om die reden ben ik nu Mozilla Firefox 3.5.3 gaan gebruiken. Werkt een stuk sneller en dus prettiger. IE8 gebruik ik niet meer (staat wel nog op de pc) en is ook niet meer mijn standaardbrowser. Het vreemde is dat ik toch nog steeds bovenstaande melding krijg. Dit gewoon tijdens het werken in Firefox, of als ik bijvoorbeeld Deze Computer open. De melding gaat vanzelf weer weg maar komt steeds terug. Dit dus zonder IE8 geopend te hebben. Erg vreemd. Als ik in Windows Taakbeheer ga kijken bij Processen zie ik dat het proces iexplore.exe er heel erg vaak bij staat. Momenteel heb ik 110 processen lopen waaronder bijna 60 iexplore.exe processen. Let op het is dus niet iexplorer.exe maar iexplore.exe!

Nu mijn vraag hoe kan dit en hoe los ik dit op? BVD voor al uw reacties!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• EasyErik
Nee nog niet ik ga eens kijken hoop dat er iets bruikbaars bij staat bedankt! Reacties zijn in ieder geval nog altijd welkom.

• EasyErik
Probleem opgelost! Had inderdaad te maken met malware. Heb pc een keer helemaal door laten scannen met AVG Anti-Virus Free Edition 8.5 + Hitman Pro 3.5. SOLVE!