Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontzettend trage boot (Xp)

Pagina: 1
Acties:

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
hi, sorry voor de tekstopbouw maar ik plaats dit met mijn mobiel. Vanavond heb ik AS5 op mijn processor aangebracht omdat ik het toch had liggen nav mijn videokaart akkefietje. Opgestart en orthos aangezet om te kijken hoe de temperatuur is onder load. Temperatuur was prima, pc uitgezet(orthos NIET afgesloten). Vervolgens 5 minuten later pc weer aan. Boot duurt ineens een kwartier tot het inlogscherm! Ik heb mijn profiel aanklikt, na 10 minuten hang ik nog voor het bureaublad achtergrondscherm wat normaal voor een seconde zichtbaar is. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik heb in mijn bios gekeken daar staat de cpu temp op 30 graden. Kan iemand mij helpen?

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Probleem is opgelost, nieuwe schijf gehaald en Windows op deze schijf geïnstalleerd. Oude schijf teruggehangen, checkdisk vond een twintigtal onleesbare sectoren. Gelukkig bevond de mij kostbare data zich niet in deze sectoren en draait alles nu weer!