Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:14
Ik heb hier een HP PSC F2280 staan.. Sinds een paar weken wil deze niet meer scannen. Zodra je een papier op de glasplaat legt en op het knopje "scan" drukt gaat het uit/aan lampje een 10tal seconden knipperen, en vervolgens weer uit. Verder gebeurd er niets.. Ik heb de software opnieuw geinstalleerd, printer aan/uit gezet & het stroom er even afgehaald..

Gaat om Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Geen idee of je nog opzoek bent naar een oplossing maar toch even een reactie. Ik heb hetzelfde met een HP PSC 2110 en XP. Lijkt alsof het te maken heeft met de software van het apparaat of de HP software. na een schone XP installatie werkt het wel, maar tegen de tijd dat de pc up to date is niet meer. Bij mij is een work-a-round om de knop niet meer te gebruiken ;) wat ik altijd deed sinds ik dit probleem had (momenteel hangt deze scanner aan een Dlink dir-855 en scan ik via shareport dus is het probleem 'opgelost') was dat ik eerst de software van HP opstarte. Hiermee bedoel ik niet het echte scan programmatje maar het programma wat hij na het scannen normaal opende en waar je je foto;s kunt beheren enzo (ben ff de naam kwijt). In dat programma staat bovenin een knop om te scannen, via die weg werkt het bij mij wel. Wellicht de mogelijkheid om nog een keer te proberen ;)

Desktop | Server | Laptop