Goede avond,
Ik weet niet wat er net fout ging, maar die 2 topics die'k al heb aangemaakt, mogen weg.
Ik heb al zeker 2 jaar last van een probleem, namelijk het opraken van de GDI+ objects.
Nu vond ik laatst een wiki artikel waar mee je de max kon verhogen in het register:
.
Nu draaiend op XP ga ik binnekort over naar 7. Ik heb nieuwe hardware ( 920
) voor mn nieuwe server waar 2008 R2 op gaat draaien, besteld. Deze gaat m'n 2003 bak vervangen.
Nu heb ik twee vragen, waar ik geen antwoord op kan vinden.
1. Windows 7 is deze bug (?) daar opgelost ? Of kan je het in iedergeval wel verhogen ?
2. Wanneer 1 dus nee is: Ik wil dalijk op die 2008R2 bak 2 vm's draaien een 2003 en een TS box. Ik wil dus weten of je per TS login die 10K aan GDI+ objects krijg of dat dit het totaal is voor alle users ( dan ga'k namelijk geen TS installen )
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik weet zeker dat andere mensen hier ook last van hebben.
Met 3x VS.NET 1xOpera 1xmIRC zit het al vol
Groeten,
Sc0tTy
PS: ik wist niet in welk topic dit moest.
Ik weet niet wat er net fout ging, maar die 2 topics die'k al heb aangemaakt, mogen weg.
Ik heb al zeker 2 jaar last van een probleem, namelijk het opraken van de GDI+ objects.
Nu vond ik laatst een wiki artikel waar mee je de max kon verhogen in het register:
Ik was dolblij dat ik eindeliijk een oplossing had maar na de reboot had ik nogsteeds het zelfde probleemHKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\GDIProcessHandleQuota naar decimaal: 65536
Nu draaiend op XP ga ik binnekort over naar 7. Ik heb nieuwe hardware ( 920
Nu heb ik twee vragen, waar ik geen antwoord op kan vinden.
1. Windows 7 is deze bug (?) daar opgelost ? Of kan je het in iedergeval wel verhogen ?
2. Wanneer 1 dus nee is: Ik wil dalijk op die 2008R2 bak 2 vm's draaien een 2003 en een TS box. Ik wil dus weten of je per TS login die 10K aan GDI+ objects krijg of dat dit het totaal is voor alle users ( dan ga'k namelijk geen TS installen )
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik weet zeker dat andere mensen hier ook last van hebben.
Met 3x VS.NET 1xOpera 1xmIRC zit het al vol
Groeten,
Sc0tTy
PS: ik wist niet in welk topic dit moest.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider