Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hei,

Ik ben reeds 7 jaar naar volle tevredenheid in het bezit van een Nokia 6310i: de beste GSM ooit gemaakt.
Jammer genoeg begint de batterij het een beetje te laten afweten. Ik ben dus op zoek naar een waardige vervanger.
Welke telefoon komt hiervoor in aanmerking? Ik wil er één die ook minstens 5 jaar goed zijn werk doet.
Hij moet Bluetooth aan boord hebben en moet java draaien. Goede battery life is ook een pluspunt.
Iemand een voorstel?

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Ik ben zeer tevreden over mijn Nokia 6300 en heb hier op tweakers gelezen dat de nieuwe versie, de 6303, de negatieve punten van zijn voorganger wegwerkt.
Heeft java, bluetooth en de battery life is naar verluid ook goed.

(er is een topic over op tweakers)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals je in je vorige topic al kon lezen verwachten we eigen inzet alvorens je hier aan komt kloppen. Je kan prima zelf modellen uit zoeken die aan je eisen voldoen, en daar reviews en ervaringen van lezen. Daarna kun je hier eventueel specifieke vragen stellen. Kortom, eerst zelf zoeken, dan pas hier een topic openen. Deze gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.