Nieuwe doos voor Gigabyte GA-MA790XT-UD4P

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-02 08:25
Hallo,
Ik weet niet helemaal of deze topic in dit forum thuishoort, maar toch post ik het even hier. Ik zit namelijk met een probleem: Ik wil mijn Gigabyte GA-MA790XT-UD4P omruilen voor een Asus Crosshair III, omdat ik op mijn Gigabyte moederbord geen waterkoeling kan installeren. Nu zit het zo, dat ik mezelf er eigenlijk al bij had neergelegd dat ruilen niet meer mogelijk zou zijn omdat ik het al langer dan een week in huis heb, maar omdat het onlangs stuk is gegaan, en mijn leverancier het geen probleem vindt om - als het toch bij hun is - het dan meteen om te ruilen voor een ander model, mits ik álle onderdelen nog zou hebben, inclusief de doos. Aangezien ik die dus niet meer heb, heb ik dit gemeld aan mijn leverancier, Zercom in Eindhoven, en ze hebben contact opgenomen met Gigabyte, maar ze krijgen geen reactie. Ook ik zelf heb inmiddels contact opgenomen met Gigabyte Nederland en in de reactie die ik kreeg, acht dagen na het verzenden van mijn email, zeiden ze dat ze geen nieuwe doos konden sturen. Toen heb ik gemailed of het wel tegen een meerprijs mogelijk was en dat ik het zou komen halen indien nodig, omdat ik zelf dichtbij Eindhoven woon en hun hoofdkantoor van Nederland daar ook gevestigd is, maar daar heb ik ook geen reactie op gekregen. Nu wil ik eigenlijk toch wel heel graag mijn moederbord omruilen voor de Asus Crosshair III, dus misschien is er wel iemand die hetzelfde moederbord heeft en er tevreden mee is, waar ik de doos van zou kunnen kopen? En even ter informatie, de doos is niet nodig als het product stuk is, want dan kun je het ook zonder doos omruilen omdat je dan alleen het moederbord zelf hoeft te brengen zonder alle accesoires. Hopelijk is er iemand die me kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Japperrrr

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit kun je het beste in V&A neerzetten, het hoort in elk geval niet op het forum.

Dit topic is gesloten.