mekkerrrrrrrrrrrr
gebruik gewoon een proxy
Verwijderd
Hm, bij fast ADSL moet je bij de 2e login inloggen met %2 achter je loginnaam en met hetzelfde wachtwoord, bij de 3e met %3 en de 4e met %4.Op zaterdag 03 maart 2001 21:48 schreef talpje het volgende:
Hey,
Heb ik 4 gebruikersnamen/passwords nodig om met 4 pc's in te loggen bij mijn isp.
Ik heb namelijk wel 4 mxstream wachtwoorden maar voor xs4all maar 1. Op het moment als ik ben ingelogd met 1 pc, en ik met een tweede wil inloggen (op xs dus, niet mxstream) flipt mijn inet connex. Help plz =)
grtz en bvd
Dat onderscheid is er alleen om het juiste vaste IP aan de juiste loginnaam te koppelen.
thxn m8!
het werkt (duh
), vaag dat xs4all hier zelf niets over zegt...
het werkt (duh
mekkerrrrrrrrrrrr
hmmm net te laat zie ik , ik wou je het antwoord wel geven. Maar nu het volgende probleem:7
je moet eerst inloggen met login%1 (xs4all) dan met de opeenvolgende login's.
Als ik een andere volgorde gebruik gaat het fout!
je moet eerst inloggen met login%1 (xs4all) dan met de opeenvolgende login's.
Als ik een andere volgorde gebruik gaat het fout!
Als je de welkomsbrief van XS4ALL hebt gehad (bij status 6/7) dan staat daar duidelijk in dat je om in te loggen op de andere drie IP-adressen %2, %3 en %4 achter je loginnaam moet zetten hoor.Op zondag 04 maart 2001 00:01 schreef talpje het volgende:
thxn m8!
het werkt (duh), vaag dat xs4all hier zelf niets over zegt...
Probleem bij mij is dat ik zover al niet eens kom, maar maar met 1 PC op Mxstream kan inloggen
Pagina: 1