XS4all fast adsl fucked up !

Pagina: 1
Acties:

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025
Hey,
Heb ik 4 gebruikersnamen/passwords nodig om met 4 pc's in te loggen bij mijn isp.

Ik heb namelijk wel 4 mxstream wachtwoorden maar voor xs4all maar 1. Op het moment als ik ben ingelogd met 1 pc, en ik met een tweede wil inloggen (op xs dus, niet mxstream) flipt mijn inet connex. Help plz =)

grtz en bvd

mekkerrrrrrrrrrrr

Verwijderd

Heb ik ook last van... iemand helpen ?

thnx :r (xs4all)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

gebruik gewoon een proxy

Specs

Verwijderd

proxy :r

dan heb je voor nix 4 ip's |:(

probz : heb je de helldesk al gebeld ?!

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 21:48 schreef talpje het volgende:
Hey,
Heb ik 4 gebruikersnamen/passwords nodig om met 4 pc's in te loggen bij mijn isp.

Ik heb namelijk wel 4 mxstream wachtwoorden maar voor xs4all maar 1. Op het moment als ik ben ingelogd met 1 pc, en ik met een tweede wil inloggen (op xs dus, niet mxstream) flipt mijn inet connex. Help plz =)

grtz en bvd
Hm, bij fast ADSL moet je bij de 2e login inloggen met %2 achter je loginnaam en met hetzelfde wachtwoord, bij de 3e met %3 en de 4e met %4.
Dat onderscheid is er alleen om het juiste vaste IP aan de juiste loginnaam te koppelen.

• talpje
  • Laatst online: 31-07-2025
thxn m8!

het werkt (duh :) ), vaag dat xs4all hier zelf niets over zegt...

mekkerrrrrrrrrrrr

• brainsalad
  • Laatst online: 07-08 18:32
hmmm net te laat zie ik , ik wou je het antwoord wel geven. Maar nu het volgende probleem:7

je moet eerst inloggen met login%1 (xs4all) dan met de opeenvolgende login's.

Als ik een andere volgorde gebruik gaat het fout! :(

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:39
Op zondag 04 maart 2001 00:01 schreef talpje het volgende:
thxn m8!

het werkt (duh :) ), vaag dat xs4all hier zelf niets over zegt...
Als je de welkomsbrief van XS4ALL hebt gehad (bij status 6/7) dan staat daar duidelijk in dat je om in te loggen op de andere drie IP-adressen %2, %3 en %4 achter je loginnaam moet zetten hoor. ;)

Probleem bij mij is dat ik zover al niet eens kom, maar maar met 1 PC op Mxstream kan inloggen :(
Pagina: 1