• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-02 16:53
Heeft iemand enig idee waar dit ding nog ergens te krijgen is (pricewatch: Microsoft Media Center Remote & Receiver ), ik heb namelijk momenteel een philips setje gehaald maar deze is niet compatibel met xp mce. Er zijn namelijk geen drivers voor gemaakt.

Of heeft iemand een alternatief voor deze set. Want het moet wel compatibel zijn me Media portal :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Verwijderd

Ik heb ooit zelf eens een infraroodontvanger op basis van een avr microcontrollertje gemaakt en deze werkte gewoon gelijk zonder problemen in mce. Stond ergens een handleiding op internet en die heb ik gewoon nagebouwd.

• 3dmaster
Hmmm ik ben niet zo'n soldeerheld. Een goed alternatief van een werkende remote voor media portal is ook goed :P. (onder xp).

Overigens de reden dat ik xp gebruik is het feit dat vista en 7 geen ondersteuning bieden aan geluid over meerdere audioapparaten tegelijk gebruiken. Ik heb namelijk het geluid in stereo over hdmi direct naar mijn TV, en via s/pdif gaat een AC3/DTS geluid naar mijn receiver. Dit wil niet onder vista.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• 3dmaster
Hmm net contact gehad met conceptronic en zij zeggen dat hun look 'n lounge remote wel werkt met xp, dus heb die nu maar besteld.