Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Verwijderd
Ik heb ooit zelf eens een infraroodontvanger op basis van een avr microcontrollertje gemaakt en deze werkte gewoon gelijk zonder problemen in mce. Stond ergens een handleiding op internet en die heb ik gewoon nagebouwd.
Hmmm ik ben niet zo'n soldeerheld. Een goed alternatief van een werkende remote voor media portal is ook goed
. (onder xp).
Overigens de reden dat ik xp gebruik is het feit dat vista en 7 geen ondersteuning bieden aan geluid over meerdere audioapparaten tegelijk gebruiken. Ik heb namelijk het geluid in stereo over hdmi direct naar mijn TV, en via s/pdif gaat een AC3/DTS geluid naar mijn receiver. Dit wil niet onder vista.
Overigens de reden dat ik xp gebruik is het feit dat vista en 7 geen ondersteuning bieden aan geluid over meerdere audioapparaten tegelijk gebruiken. Ik heb namelijk het geluid in stereo over hdmi direct naar mijn TV, en via s/pdif gaat een AC3/DTS geluid naar mijn receiver. Dit wil niet onder vista.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Hmm net contact gehad met conceptronic en zij zeggen dat hun look 'n lounge remote wel werkt met xp, dus heb die nu maar besteld.