Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 15:00

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Mede Tweakers,

Ik ben al een tijdje bezig met het idee om mijn vroegere website weer nieuw leven in te blazen, ben bezig met het design. Ben zelf géén professional op dit gebied, maar wil wel zelf persoonlijk een goed uitziende website bouwen.

Als proef lay-out heb ik de volgende inmiddels opgebouwd, alleen naar mijn inziens mist er nog wat, mogelijk hebben de jullie hier en daar nog wat opmerkingen cq ideeën betreffende de lay-out.

*weg*

Graag zou ik van jullie wat meningen willen horen, zodat de lay-out hier eventueel op aangepast kan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 09-10-2009 19:51 ]

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 14:43

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik kijk altijd eerst naar template sites, css web galleries etc om inspiratie op te doen.
Doe dat ook gewoon.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
DNA_Saint schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:11:
Ik kijk altijd eerst naar template sites, css web galleries etc om inspiratie op te doen.
Doe dat ook gewoon.
Ok dat doe ik inderdaad ook wel, heb ditmaal ook als voorbeeld voor inspiratie de oude lay-out (niet door mij gemaakt, maar iemand anders) gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 09-10-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Tja, wat wil je ermee? Goed leren een semantische website te maken, die ook goed door Google geindexeerd kan worden? En ook door blinden gelezen kan worden? Of moet het allemaal fleppend coole dingen hebben waarmee je op verjaardagen de blits kan maken? :+
Dit zijn denk ik basic vagen waar je mee moet beginnen, daarnaast wat voor info komt er op je site, hoe moet de indeling zijn zodat bezoekers het ook snel en logisch kunnen vinden (anders zijn ze binnen 2 seconden al weer weg)? Daarna verzin je een structuur hiervoor, dan een logische indeling en vervolgens plak je er een mooi plaatje over, bij voorkeur met zoveel mogelijk CSS en zonder tables (of nodeloze spans en divs).

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Savantas schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:16:
Tja, wat wil je ermee? Goed leren een semantische website te maken, die ook goed door Google geindexeerd kan worden? En ook door blinden gelezen kan worden? Of moet het allemaal fleppend coole dingen hebben waarmee je op verjaardagen de blits kan maken? :+
Dit zijn denk ik basic vagen waar je mee moet beginnen, daarnaast wat voor info komt er op je site, hoe moet de indeling zijn zodat bezoekers het ook snel en logisch kunnen vinden (anders zijn ze binnen 2 seconden al weer weg)? Daarna verzin je een structuur hiervoor, dan een logische indeling en vervolgens plak je er een mooi plaatje over, bij voorkeur met zoveel mogelijk CSS en zonder tables (of nodeloze spans en divs).
Het indexeren ed is géén probleem. Heb in het verleden meer websites gemaakt ;). Alleen het design van het grafische gedeelte, zou ik willen weten of het zo duidelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan sitechecks ;)

Kijk eens op http://www.fivesecondtest.com/ :Y)

In GFX kun je hier, onder bepaalde voorwaarden, wel een topic over openen maar het is niet de bedoeling een plaatje en 4 regels tekst te dumpen en dan iedereen maar een schot voor open doel te laten nemen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.