Welk moederbord bij AMD

Pagina: 1
Acties:

• Sopske
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07-2025
Welk moederbord kan ik het beste nemen als ik naar een duron of thunderbird (weet ik nog nie zeker) wil. Niet al te veel extra's op moederbord. Ik ga niet per defenitie overklokken, maar wie weet wel, dus zou handig zijn als dat een beetje makkelijk gaat. heb rond de 400 over voor mobo.

MSI K7T266 pro2 | AMD Athlon XP 1700+ @1,47 GHz | 512 MB DDR | Maxtor 40 GB ATA 100 | Creative PCI 128 | Realtek 8139 10/100

Verwijderd

MSI K7T TURBO is gewoon perfect op alle aspecten en kost maar f345,- heb hem ook en ik ben er 100% tevreden over (kijk is op hardwareinfo.net) voor een review, in die test laat hij ALLE moederborden VER achter zich. de ABIT en de ASUS waren al na 24 uur 3x vastgelopen en de TURBO pas na 46 UUR!!!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

inderdaad koop die msi
ik heb de msi k7t-pro-2a
goed bordje niet duur en loopt inderdaad zelde vast,snap nog steeds niet waarom iedereen voor asus en abit gaat,zijn wel goede borden maar te duur en niet zo stabiel

msi=koning mobo

topper *D

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Inderdaad, ik heb zelf nog een "ouwe" asus a7v, waarmee ik zo af en toe nog wel eens problemen had. Die msi moederborden roeleren echt. Voor een kennis uitgekozen en gewoon 0 keer vast gelopen in paar dagen tijd >:).

Verwijderd

MASTER BOARD MSI ROELEERD

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ASUS
MSI
Abit

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Voor m'n ouders heb ik een Duron systeem in elkaar gezet op basis van een MSI K7T pro; geen toeters en bellen, maar wel heel stabiel, dat was precies iets voor hun. En het draait zonder problemen (natuurlijk, want ik heb 'm in elkaar gezet en ingericht;) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Dennis
  • Laatst online: 22:36
Op zaterdag 03 maart 2001 22:16 schreef lockheart het volgende:
iedereen voor asus en abit gaat,zijn wel goede borden maar te duur en niet zo stabiel
Dat ABIT instabiel is dat weet iedereen maar met Asus valt dat best wel mee, dus ga niet zeggen dat die instabiel zijn. Misschien heb je er slechte ervaringen mee maar over het algemeen is Asus een goed merk, waarom zou het anders de grootste fabrikant zijn van Mobo's?

• Viper®
  • Niet online
Ik ben het eenz met dennis. Ik heb zelf een A7V van Asus, nooit problemen meej gehad. Dus alz je "zegt" dat Asus onstabiel is, dan ligt het dus echt aan jezelf, of had je gewoon pech en een "slechter" mobo. Dat kan met elk merk gebeuren. Maar het is een feit dat Asus gewoon de beste is, waarom zouden ze anders de grootste zijn !?

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 22:16 schreef lockheart het volgende:
inderdaad koop die msi
ik heb de msi k7t-pro-2a
goed bordje niet duur en loopt inderdaad zelde vast,snap nog steeds niet waarom iedereen voor asus en abit gaat,zijn wel goede borden maar te duur............

msi=koning mobo

topper *D
NIKS AAN TOE TE VOEGEN !!! 8-)

Verwijderd

Heb geen last van een instabiel Abit moederplankje..ben er errug blij mee.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik heb um nog nie maar zit er wel op te wachten totdat ie ergens in NL te koop is :9~

De Iwill KK266 KT133a

reviews... waar asus en abit en witikutallemaal nog...van kennun dromu.... en, het is weer eens wat anders...

reviews:
http://www2.tweakers.net/nieuws/15868?highlight=
http://www2.tweakers.net/nieuws/15664?highlight=
http://www2.tweakers.net/nieuws/15376?highlight=

Read 'm and weap....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Abit KT7A dan wel de versie met Raid.

Het is goed en snel..
Asus kan natuurlijk ook
en MSI ook...

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

hohoho ik heb niet gezegd dat asus en abit onstabiel zijn ik zij MINDER stabiel.tuurlijk zijn het alle 3 zwaar goede merken,ik heb zelf ook een asus v-7700 g-force 2 gts een perfecte kaart dus;9.ik ben niet anti asus of anti abit.gewoon er werd gevraagd welk moederbord en mijn voorkeur valt gewoon dan op msi.
Pagina: 1