DVD-Brander werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• DonB
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-01 14:46
Hallo,

Ik heb zelf een dvd-brander in mijn computer gezet maar deze gaat niet open.
De brander wordt wel herkend in Windows, als dvd-rw.

Ik denk dus dat ik hem wel goed heb aangesloten, ook het lampje knippert als ik op de knop druk dat de lade open moet maar verder gebeurt er niets.

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Groet

Verwijderd

Laatje blijft blijkbaar ergens hangen. Als die herkend wordt dan is die goed aangesloten.
Is het een nieuwe?
Probeer hem eens te ejecten via Windows..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 15:24 ]

• DonB
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:23:
Laatje blijft blijkbaar ergens hangen. Als die herkend wordt dan is die goed aangesloten.
Is het een nieuwe?
Probeer hem eens te ejecten via Windows..
Ik heb hem via de map computer al proberen te openen, ook zonder resultaat. Het is wel een splinternieuwe brander.

Verwijderd

DonB schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:27:
[...]

Ik heb hem via de map computer al proberen te openen, ook zonder resultaat. Het is wel een splinternieuwe brander.
Dan eruit halen en terug naar de winkel ermee

• DonB
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:29:
[...]

Dan eruit halen en terug naar de winkel ermee
Oké, voor ik ermee naar de winkel ga, wil ik nog even vermelden dat Windows na op 'uitwerpen' te hebben geklikt dat er een fout is opgetreden tijdens het uitwerpen. Heeft Windows dan door dat de lade vastzit of is dit iets anders?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:36

DarkSide

theres no place like ::1

Je kan eventueel even met een paperclip de lade handmatig openen. Dan helemaal uittrekken (rustig).
En dan je pc opnieuw opstarten. Dan moet als het goed is je lade automatisch dicht gaan.
Als er dan een tandwieltje niet goed zat, dan zal hij het hoogstwaarschijnlijk nu goed doen.
Ander.....DOA melden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31

Barrycade

Through the...

Mogelijk zit je laatje vast. Even met het pinnetje wat je er bij hebt gekregen kijken of je 'm open kan krijgen. (zit trouwens niet bij bulk exemplaren). Ik had dat met mijn Aopen exemplaren als ik ze een tijdje niet gebruikt had zat het schuimrubberenrandje vastgeplakt aan de brander behuizing en kreeg het motortje het laatje niet meer open.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> OM

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05:34
Dat je topic gemoved is naar het relevante forum ;)

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Pagina: 1