[ASP.NET MVC] Scaffolding.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hi,

Ik zit een beetje met een denkprobleem.

Ik heb een applicatie waar ik x aantal inputvelden laat zien, 2 per dag (gewerkte uren en kilometers).

Nu kon ik vroeger met ASP.NET fijn over die lijst itereren, voor ieder object maakte ik uniek door de id uit de database te genereren en het ASP.NET framework handle de dan af dat ik de juiste tekstbox terugkreeg bij mijn safe functie.

Maar hoe moet ik dat nu doen bij ASP.NET MVC?

Ik had al zitten Googlen op Scaffolding, maar zij laten gewoon een lijst zien met items en een Editlink/item. Dit is niet wat ik wil. Ik wil echt inline editen.

Mijn idee is ieder veld prefixen met 'uren'/kilometers en dan het id appenden, zo geraak ik er ook. Maar is er geen gemakkelijkere/ propere manier?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Wat heeft dit specifiek met scaffolding te maken? Scaffolding is het genereren van CRUD interfaces a.d.h.v. de database specificatie. Ik heb nog niet met ASP.NET MVC gewerkt, maar ik zou iig je zoektermen aanpassen, want scaffolding gaat je niet helpen.

Kun je een stukje relevante code posten om te zien waar je precies niet uit komt?

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je kan toch nog steeds een for-loopje maken in je view en dan kan je de boel uitlezen met
Request.form of formcollection in je controller?

[ Voor 14% gewijzigd door gorgi_19 op 10-10-2009 09:42 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik snap niet helemaal wat je probeert te doen, maar volgens mij wil je een lijst van object kunnen posten naar een action. Als dat het geval is, zou je hier eens naar moeten kijken: http://haacked.com/archiv...el-binding-to-a-list.aspx

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
TheNameless schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:26:
Ik snap niet helemaal wat je probeert te doen, maar volgens mij wil je een lijst van object kunnen posten naar een action. Als dat het geval is, zou je hier eens naar moeten kijken: http://haacked.com/archiv...el-binding-to-a-list.aspx
Dit is echt wat ik nodig heb! :D

Thanks!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8