Ik ben dus bezig met een applicatie. Je hebt een ListView en een Treeview. Deze worden beide mooi opgevuld,opgeslagen,.... Maar ik zit met het probleem, ik gebruik nergens een knop ofzo. Dus dit gebeurd gewoon op het formulier allemaal zelf. Maar als nu nog iemand dezelfde applicatie heeft openstaan en een aanpassing gaat doen. Dan ziet de andere persoon dit niet. Ik ben op het net aan het kijken hoe ik dit het beste kan oplossen.
Ik had iets gevonden over Query Notifiactions --> maar volgens sommige verhalen op het net zou dit niet de beste oplossing zijn. Dit zou het beste werken voor serverside en niet clientsite ( windows forms ) mede omdat hij elke request gaat opslaan. En dit wel eens veel resource kan vreten.
Iemand enig idee, hoe ik het wel goed kan oplossen? Of is de vorige alinea niet waar?
Ik had iets gevonden over Query Notifiactions --> maar volgens sommige verhalen op het net zou dit niet de beste oplossing zijn. Dit zou het beste werken voor serverside en niet clientsite ( windows forms ) mede omdat hij elke request gaat opslaan. En dit wel eens veel resource kan vreten.
Iemand enig idee, hoe ik het wel goed kan oplossen? Of is de vorige alinea niet waar?