De statistieken, de #1 position waar we het allemaal voor doen 
Poststats laatste 100 dagen voor Fotografie Algemeen:
Poststats laatste 100 dagen voor Fotografie Algemeen:
[ Voor 5% gewijzigd door Nomad op 09-10-2009 13:09 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Hoe vaak post je als mod in 3 maanden tijd eigenlijk in je subforum Foto & video??Nomad schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:09:
*note to myself, meer posts van Wijnands trashen, keeps beating me!
Muha, ik heb lekker meer-een-leven-dan-jij inmiddelsNomad schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:32:
Hey, ga eens naar je eigen SF hoekje terug jij.
[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 09-10-2009 19:28 ]
Ja en wat is de meerwaarde. Dat zijn stats die geheel niet belangrijk zijn.Morrar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:27:
Hmm zomaar een ideetje; zou het niet leuk zijn als de statistieken per forum automatisch gegenereerd werden en je ze kunt opvragen door ergens op een icoontje te klikken? Rechts naast de titel van het forum zou bijvoorbeeld prima een stats-icoontje passen. Als je er dan op klikt krijg je de post-statistieken van het forum te zien en eventueel nog wat andere statistiekjes (bijvoorbeeld posts per dag van de afgelopen dagen, het gemiddelde aantal posts per dag, 5 meest populaire topics, aantal slotjes).
Verwijderd
Tsja ik zeg niet dat ze belangrijk zijn, maar kennelijk vinden mensen het toch leuk om even te zien gezien de reacties hier? En waarom heb je ze anders uberhaupt gepost, als je denkt dat er geen hond op zit te wachten?Nomad schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:37:
[...]
Ja en wat is de meerwaarde. Dat zijn stats die geheel niet belangrijk zijn.
Soms wel grappig om even wat van die stats te zien, daarom post ik ze hier en ander mods in andere delen van de fora.
Maar het zijn stats die gegenereerd worden wanneer een serveradmin er even tijd voor heeft, gezien de lage prioriteit.
[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 09-10-2009 23:09 ]
Verwijderd
Strobist loopt ook aardig.Morrar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:04:
[...]
...
EDIT: overigens denk ik dat nut van het posten van de stats misschien beperkt is, maar het bijhouden ervan lijkt me wel nuttig. Bijvoorbeeld het fotoworkflow forum, hoe nuttig is dat subforum? Alleen het partytopic loopt volgens mij echt goed..
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Met al die azijnpissers die alleen maar opbouwende/niet opbouwende (doorhalen wat niet van toepassing is) kritiek kunnen leveren.Rudedadude schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:13:
Dan hadden er een hele hoop showcases van jou te zien moeten zijn geweest lijkt me
Dan weet je in ieder geval wat je kan winnen: je naam vereeuwigd op de lijst.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:16:
En als iedereen hier nou gewoon lekker door babbelt dan weet je zeker dat je postcounter omhoog gaat.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Verwijderd
Je bedoelt eerlijkGoT schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:38:
Je merkt toch dat iemand die je kent anders reageert dan een volkomen onbekende op het Internet. Als het niet mooi gevonden wordt wordt dit ook opbouwend gedaan ipv al die one-liners die je overal ziet staan.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik vind het azijnpissen hier eerlijk gezegd wel meevallen (tenzij ik er zelf aan meedoe, dan herken ik het niet) en vaak genoeg neemt men de moeite om wat uitgebreider commentaar te geven. Maar het is ook wat mig29 zegt, men is hier wel direct/eerlijk, positief en negatief. Er zijn ook fora waar je alleen maar lofuitingen leest op foto's waarop m.i. het nodige valt aan te merken. Voor de fotograaf is dat wel lekker, maar volgens mij leer je meer van ook de negatieve reacties. Wat niet wegneemt dat soms de bedoeling van een fotograaf met een foto/serie ook hier niet begrepen wordt en je dat dan terugleest. En tja, een selecte groep krijgt al snel een I-Scratch-Your-Back-You-Scratch-Mine-gehalte lijkt me, alhoewel ik dat natuurlijk van buitenaf niet kan beoordelen.GoT schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:38:
[...]
Met al die azijnpissers die alleen maar opbouwende/niet opbouwende (doorhalen wat niet van toepassing is) kritiek kunnen leveren.
Ik heb mijn eigen gallery (met wachtwoord beveiligd) waar alleen maar een selecte groep (mijn eigen fotoclub) op kunnen. Je merkt toch dat iemand die je kent anders reageert dan een volkomen onbekende op het Internet. Als het niet mooi gevonden wordt wordt dit ook opbouwend gedaan ipv al die one-liners die je overal ziet staan.
Jup, krijg liever 8 "negatieve" reactie's, en 2 "positieve". Klinkt vreemd, maar is is altijd ruimte voor verbetering. En soms ben je zelf niet in staat om dit te zien. Of ben je nog niet zo ver om naar dat niveau te gaan.Rudedadude schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:31:
[...]
Ik vind het azijnpissen hier eerlijk gezegd wel meevallen (tenzij ik er zelf aan meedoe, dan herken ik het niet) en vaak genoeg neemt men de moeite om wat uitgebreider commentaar te geven. Maar het is ook wat mig29 zegt, men is hier wel direct/eerlijk, positief en negatief. Er zijn ook fora waar je alleen maar lofuitingen leest op foto's waarop m.i. het nodige valt aan te merken. Voor de fotograaf is dat wel lekker, maar volgens mij leer je meer van ook de negatieve reacties. Wat niet wegneemt dat soms de bedoeling van een fotograaf met een foto/serie ook hier niet begrepen wordt en je dat dan terugleest. En tja, een selecte groep krijgt al snel een I-Scratch-Your-Back-You-Scratch-Mine-gehalte lijkt me, alhoewel ik dat natuurlijk van buitenaf niet kan beoordelen.
Goede insteek, houden zoPrulleman schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:03:
huh...? sta zelfs op 10 in Show-, test- & verzamelcases.... volgens mij is dat een teken dat er te weinig gereageerd wordt op show/test cases.
Vind het zelf wel leerzaam om naar andere foto's te kijken en even de tijd te nemen om te bedenken wat ik ervan vind
Verwijderd
GoT gaat vooruitVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 01:52:
Oei, ik sta er zelfs niet meer in, da's toch wel anders geweest
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq