Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag die vaak wordt gesteld is 'Wat is er gebeurd met de functie Autodiscovery?'

Het korte antwoord is dat deze functie niet meer beschikbaar is in de versies Standard en Professional van Microsoft Office Visio 2003 en Microsoft Office Visio 2007. In deze versies van Visio kan informatie over adreslijsten, zoals een bestaande Active Directory-structuur, niet worden geïmporteerd en kan een netwerk niet via SNMP worden gedetecteerd en in een diagram worden weergegeven, tenzij u een afzonderlijke invoegtoepassing koopt.

Deze functies maken deel uit van de invoegtoepassing Visio Enterprise Network Tools voor Visio 2002 en Visio 2000 Enterprise Edition (maar niet voor Visio Professional 2002, Visio voor Enterprise Architects of Visio 2000 Professional Edition).

Vanwege de feedback van klanten hebben we ons gericht op het verbeteren van de andere netwerkdiagramprogramma's en het maken van nieuwe functies voor verschillende typen Visio-gebruikers, zoals het bijhouden van opmerkingen of het publiceren van diagrammen op een Microsoft Windows SharePoint Services-site.

Office Visio 2003 en 2007 bevatten wel verbeteringen in de netwerkdiagramfuncties in eerdere versies, waaronder een rekdiagramsjabloon, een bibliotheek met bijgewerkte netwerkdiagram-shapes met een consistente set shape-gegevens en vooraf gedefinieerde rapporten voor het ophalen van gegevens uit de netwerkdiagrammen.
Kan ik nog ergens aan de 2 genoemde versies komen, zodat ik dit wel kan gaan gebruiken?

Groeten

[ Voor 0% gewijzigd door Spider.007 op 09-10-2009 12:09 . Reden: added quote-tag ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En zelf kun je dit met Google niet vinden? Volgens mij heb je Policy: Alle regels die op het forum gelden niet in acht genomen toen je dit topic startte, dat blijkt ook wel uit je niet al te goede titel. In ieder geval vond ik vrij snel Visio Enterprise Network Tools product discontinued

Wil je een nieuwe titel verzinnen en deze als Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif Topicreport insturen? Dan verplaats ik je topic naar het juiste forum :)

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate