Medetweakers,
nu snap ik er niets meer van en weet ik geen raad meer...
Situatie: PC aangesloten op SBS2003, beiden alle updates en laatste drivers
PC kreeg enkele weken geleden regelmatig bluescreens (0x0000007A, 0x0000001A, 0X00000050 en 0x0000004E)
Dacht eerst een probleem met een driver maar voor de zekerheid eerst memtest laten draaien en tool Western Digital => alles OK
volledige herinstallatie van de PC: paar dagen goed => weer bluescreens
Uiteindelijk heb ik ondertussen al een andere HD gestoken (en gekloond), ander geheugen, deze week een ander moederbord (met herstel van XP, geen volledige herinstallatie en video on-board) en andere voeding en daarnet terug melding van bluescreen
Kan dit nog iets anders zijn dan de processor want uiteindelijk is alles dan reeds vervangen... Dus een volledig nieuwe PC in dezelfde case (geen volledige herinstallatie)
Ik neem aan dat dit niet aan een DVD-writer kan liggen?
Alle raad is welkom, ik ga deze namiddag een andere processor steken...
Thx
nu snap ik er niets meer van en weet ik geen raad meer...
Situatie: PC aangesloten op SBS2003, beiden alle updates en laatste drivers
PC kreeg enkele weken geleden regelmatig bluescreens (0x0000007A, 0x0000001A, 0X00000050 en 0x0000004E)
Dacht eerst een probleem met een driver maar voor de zekerheid eerst memtest laten draaien en tool Western Digital => alles OK
volledige herinstallatie van de PC: paar dagen goed => weer bluescreens
Uiteindelijk heb ik ondertussen al een andere HD gestoken (en gekloond), ander geheugen, deze week een ander moederbord (met herstel van XP, geen volledige herinstallatie en video on-board) en andere voeding en daarnet terug melding van bluescreen
Kan dit nog iets anders zijn dan de processor want uiteindelijk is alles dan reeds vervangen... Dus een volledig nieuwe PC in dezelfde case (geen volledige herinstallatie)
Ik neem aan dat dit niet aan een DVD-writer kan liggen?
Alle raad is welkom, ik ga deze namiddag een andere processor steken...
Thx
Simke