Wat is een leuke HDD tot de 320GB? Ik zat aan de Western Digital Caviar SE16 WD3200AAKS, 320GB te denken, deze heeft 16mb cache, de rest rond deze prijsklasse (35e) allemaal 8mb. Ga je hier echt iets van merken trouwens? Of kan ik dan beter de Seagate Barracuda 7200.12 ST3320418AS, 320GB pakken? Hij moet het liefst zo stil mogelijk zijn.
Het hoeft trouwens eigenlijk maar 160gb te zijn, maar als ik dan voor 5 euro meer 320GB kan nemen dan is het net zo makkelijk om die aan te schaffen denk ik. Of zijn die 160GB schijven stiller en/of sneller?
Of is het toch verstandig om een Spinpoint of Matrox te overwegen?
En nee, ik hoef geen SSD o.i.d., het gaat erom dat de mappen in bijvoorbeeld BF2 gewoon snel blijven laden zodra ik aan het uitpakken/repareren ben
. De CPU kan het makkelijk aan maar alles op 1 HDD (OS, Games, Opslag) is funest.
Ik wilde in een algemeen HDD topic posten, maar die is er niet.
Het hoeft trouwens eigenlijk maar 160gb te zijn, maar als ik dan voor 5 euro meer 320GB kan nemen dan is het net zo makkelijk om die aan te schaffen denk ik. Of zijn die 160GB schijven stiller en/of sneller?
Of is het toch verstandig om een Spinpoint of Matrox te overwegen?
En nee, ik hoef geen SSD o.i.d., het gaat erom dat de mappen in bijvoorbeeld BF2 gewoon snel blijven laden zodra ik aan het uitpakken/repareren ben
Ik wilde in een algemeen HDD topic posten, maar die is er niet.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-10-2009 10:39 ]