Ik heb een Gridview met als eerste column een select column en verder twee columns met data. Tijdens debuggen vanuit Visual Studio werkt het selecteren van een rij in de grid prima, maar als de pagina op een server staat, verdwijnt de grid bij het selecteren van een rij 
Het schijnt te maken hebben met dat je de data moet rebinden, maar ik kan niet vinden hoe je dat moet doen in C#. De persoon op deze pagina heeft volgens mij precies hetzelfde probleem, maar gebruik VB.Net en dat werkt blijkbaar net wat anders.
Ik heb geprobeerd om de databind methode aan te roepen in SelectedIndexChang(ed/ing), maar het enige dat ik daarmee bereik is dat de grid ook tijdens het debuggen verdwijnt
Ook viewstate uitzetten helpt niet.
Het is volgens mij geen rocket-science dit, maar ik komt er niet uit

Het schijnt te maken hebben met dat je de data moet rebinden, maar ik kan niet vinden hoe je dat moet doen in C#. De persoon op deze pagina heeft volgens mij precies hetzelfde probleem, maar gebruik VB.Net en dat werkt blijkbaar net wat anders.
Ik heb geprobeerd om de databind methode aan te roepen in SelectedIndexChang(ed/ing), maar het enige dat ik daarmee bereik is dat de grid ook tijdens het debuggen verdwijnt
Het is volgens mij geen rocket-science dit, maar ik komt er niet uit
Kater? Eerst water, de rest komt later