Om de printers hier in kaart te brengen heb ik tooltje gevonden de middels een active directory query een mooie csv file maakt. Er zijn verschillende geprobeerd maar deze doet het het beste en vooral bedoel ik daarmee de nette output.
Echter, alle info staat onder elkaar, niet naast elkaar.
Weet iemand hoe ik die makkelijk kan converten naar Excel?
Voorbeeld:
Je hebt dus altijd 6 regels info en dan 1 lege regel, de bedoelding is dat alles op 1 regel komt (in 6 kolommen) in Excel zodat je kunt filteren. Handmatig is geen optie, er staat info in van rond de 5900 printers.
Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
Echter, alle info staat onder elkaar, niet naast elkaar.
Weet iemand hoe ik die makkelijk kan converten naar Excel?
Voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| dn:CN=Nrd-Printer001,OU=Printers,OU=Regio Noord,OU=Sales,DC=addji,DC=domein,DC=nl >printerName: Printer001 >driverName: HP LaserJet 5 >portName: IP_192.168.5.18 >location: kamer 1.03 >description: Printer Sales dn:CN=Nrd-Printer018,OU=Printers,OU=Regio Noord,OU=Inkoop,DC=addji,DC=domein,DC=nl >printerName: Printer018 >driverName: Lexmark T520 SBE >portName: IP_192.168.5.5 >location: niet ingevuld >description: Printer Inkoop |
Je hebt dus altijd 6 regels info en dan 1 lege regel, de bedoelding is dat alles op 1 regel komt (in 6 kolommen) in Excel zodat je kunt filteren. Handmatig is geen optie, er staat info in van rond de 5900 printers.
Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
[ Voor 0% gewijzigd door The-Force op 09-10-2009 08:32 . Reden: tikfout ]