Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Automatische backups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma dat op aangegeven tijdstippen automatisch backups van mijn hardeschijf kan maken. Ik heb twee hardeschijven van 500 gb in mijn computer zitten, en ik wil nu dat er elke nacht automatisch een complete backup van de ene naar de andere hardeschijf geschreven wordt.

Weet iemand een programma die dit zou kunnen?

Alvast bedankt. :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Robocopy, NTBackup, <eindeloze lijst met software>.. Je zou ook kunnen overwegen om gewoon de backup software van Windows Vista te kunnen gebruiken. Of als je XP gebruikt dan toch NTBackup..die zit niet meer in Vista.

Maar er zijn ontelbaars veel tools via internet te vinden die dit kunnen :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:44

JohnD

Bernd

cobian backup

of een raid controller :P

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

JohnD schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:51:
cobian backup

of een raid controller :P
Raid controller is geen backup systeem.
Hoewel ik dit ook geen backup vind, een andere schijf in hetzelfde systeem. Virus sloopt alsnog al je data. Technische problemen kunnen alsnog beide schijven slopen. Een backup hoort niet in dezelfde pc te zitten.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 09-10-2009 07:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N