Toon posts:

Canal+ decoder op TV kaart aansluiten werkt niet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de frequenties op de juiste MHz ingesteld (70.25 en 709.25) maar het werkt niet, ik snap er niks van...

Hoe los ik dit probleem op:?

Verwijderd

Verkeerd forum en waarschijnlijk nog illegaal ook.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07

Floor-is

5.2

Verkeerde forum, dus ik zal je verplaatsen.

(Hij geeft aan wel een decoder te hebben, dus illegaal zan het dan wel niet zijn, hij wil gewoon canal+ kijken)

Bericht hierboven

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Moet gewoon werken hoor. Waar ik woon zit canal+ op de S-band dus zou je tv-kaart wel S-band moeten ondersteunen. Als die dat doet nix aan de hand. Doet die dat niet dan zou je ff bij je kabelmaatschappij zo'n kassie moeten halen

Verwijderd

Hoor ik daar al een slotemaker rammelen met een sleutelbos? :7

Verwijderd

Hier hoeft toch geen slotje op.
Die jongen zegt dat ie een decoder heeft dus dan geef ik hem de voordeel van de twijfel.

Denk dat je tvkaart geen s-band aan kan.
Dus gewoon proberen wat HitmanWVU zegt.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zielige slotjes-zeikers :r

Laat je tv-kaart het gebied rond die frequenties eens afscannen, misschien dat hij er een beetje naast zit ofzo.
Wat werkt er eigenlijk niet? Zie je helemaal niks of wordt het signaal niet gedecodeerd?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Op zondag 04 maart 2001 17:56 schreef Bigs het volgende:
Zielige slotjes-zeikers :r

Laat je tv-kaart het gebied rond die frequenties eens afscannen, misschien dat hij er een beetje naast zit ofzo.
Wat werkt er eigenlijk niet? Zie je helemaal niks of wordt het signaal niet gedecodeerd? :? :? :? :?
Waarom denk je dat hij een decoder heeft :)

And The Only One

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:14
je moet je tv-kaart afstemmen op het juiste kanaal, bij ons is dat 38 en op mijn tv-kaart kan ik instellen op kanaal 38. dus dat is makelijk.
Pagina: 1