geld verdienen op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Omdat dit me best relaxed lijkt, wil ik het ook gaan doen.

Welke bannerproggies zijn goed betaald en een gangbare banner hebben?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je bent een jaartje te laat. Er is geen enkele goeie meer over. Bespaar je stroomkosten. Begin er niet aan.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op zaterdag 03 maart 2001 21:21 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Omdat dit me best relaxed lijkt, wil ik het ook gaan doen.

Welke bannerproggies zijn goed betaald en een gangbare banner hebben?
Precies, ik was een jaar geleden lid geworden bij desktopdollars, en nu heb ik 1703 refferals, en ik heb totaal in december maar $6 verdiend!!! Da's belachelijk weinig, je kunt denk ik beter lid worden van webpeppers (20 ct./click).

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• kmf
  • Niet online

kmf

Op zondag 04 maart 2001 00:09 schreef Perfect_Cell het volgende:

[..]

Precies, ik was een jaar geleden lid geworden bij desktopdollars, en nu heb ik 1703 refferals, en ik heb totaal in december maar $6 verdiend!!! Da's belachelijk weinig, je kunt denk ik beter lid worden van webpeppers (20 ct./click).
Ik deed een jaar geleden aan verscheidene programma's mee. Enige bedrijven die wat uitbetaalden waren Getpaid4, Spedia, AllAdvantage en Paysu.
Samen toch wel meer dan 1000 gulden verdiend (in een half jaartje of zo).
Maar ja... ze werden steeds slechter en slechter, en uiteindelijk gaf ik het maar op...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

banneren doet het nog wel... maar bar weinig adverteerders :(
en nu gooien ze er steeds meer advertenties tussen waar je nix aan verdient :(

• kmf
  • Niet online

kmf

Op zondag 04 maart 2001 11:31 schreef mot het volgende:
banneren doet het nog wel... maar bar weinig adverteerders :(
en nu gooien ze er steeds meer advertenties tussen waar je nix aan verdient :(
Daarom kan je er beter niet aan beginnen. Zonde van je stroomkosten. Moet je CPU weer ietsie harder werken dan ie al doet.

• frennek
Ik zit dan nu wel bij AdFrame (banneren) maar er zitten regelmatig reclame's tussen waar je niets aan verdiend.

Maar het is wel een relaxte balk, omdat je hem makkelijk weg kan werken in je i-net explorer balk, dus merk je er weinig van.

Maar weet niemand nog meer goede waar je op zijn minst 50 cent per uur verdient??? en verder de stroomkosten zijn voor mijn ouders :P en ik heb kabel.

Als ik een server heb, dan zet ik al die proggies daarop en dan loopt het geld wel aardig binnen :P.

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 15:35 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Ik zit dan nu wel bij AdFrame (banneren) maar er zitten regelmatig reclame's tussen waar je niets aan verdiend.

Maar het is wel een relaxte balk, omdat je hem makkelijk weg kan werken in je i-net explorer balk, dus merk je er weinig van.

Maar weet niemand nog meer goede waar je op zijn minst 50 cent per uur verdient??? en verder de stroomkosten zijn voor mijn ouders :P en ik heb kabel.

Als ik een server heb, dan zet ik al die proggies daarop en dan loopt het geld wel aardig binnen :P.
Ik heb een id...
Als iedereen nou een account neemt bij mod-chip, 10 cent per klik geloof ik, en alle tweakers klikken op elkaars banner... gaat wel hard dan he?? >:)
of kan iemand een script maken dat alle tweakers' pagina's automatisch worden geklikt?

Verwijderd

ik heb spedia en dat werkt echt goed je krijgt zon 1.20 per uur dat je surft en ook echt online bent. Ik kreeg vorige maand een cheque van $100 = 250 gulden an spedia. Echt waar. je moet dan wel 25 piek betalen om de cheque te verzilveren maar goed. het koste me wel 4 maanden en 2 maanden voor de cheque erwas maar hij is er en t werkt dus echt!!!!! www.spedia.net

• kmf
  • Niet online

kmf

Op zondag 04 maart 2001 16:46 schreef Abit-Force het volgende:
ik heb spedia en dat werkt echt goed je krijgt zon 1.20 per uur dat je surft en ook echt online bent. Ik kreeg vorige maand een cheque van $100 = 250 gulden an spedia. Echt waar. je moet dan wel 25 piek betalen om de cheque te verzilveren maar goed. het koste me wel 4 maanden en 2 maanden voor de cheque erwas maar hij is er en t werkt dus echt!!!!! www.spedia.net
Het werkte inderdaad. Maar nadat ik 2x uitbetaald kreeg, werd mijn account afgesloten :(

• frennek
Lame....

Maak je toch gewoon een nieuwe aan?

Maar je moet gewoon die bar laten draaien en dan krijg je vanzelf geld??

Ik heb uiteraard eerst aangemeld met mun echte gegevens.

En hoeveel per uur krijg ik nu ongeveer??

• frennek
P.S: Moet je data verkeer hebben?

Verwijderd

1 grote hype geweest heel dat payed to surf stuff...en goed uitgemolken door de SOANGELS..ik had nog ongeveer $350 te goed van ALLADVANTEGE nou ik kan fluiten naar mijn centen want ze zeggen gewoon dat ik gecheat heb, mischien had ik dat wel met het aanmaken van referals maar ja wie deed dat niet.......NIET AAN BEGINNEN........

• kmf
  • Niet online

kmf

Op zondag 04 maart 2001 21:36 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Lame....

Maak je toch gewoon een nieuwe aan?
[...]
Maar je moet gewoon die bar laten draaien en dan krijg je vanzelf geld??

Ik heb uiteraard eerst aangemeld met mun echte gegevens.

En hoeveel per uur krijg ik nu ongeveer??
Lees maar bij de betreffende site. Theoretisch een gulden per uur. Praktijk vaak kwartje of zo.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Op zondag 04 maart 2001 15:55 schreef PowerUser het volgende:

[..]

Ik heb een id...
Als iedereen nou een account neemt bij mod-chip, 10 cent per klik geloof ik, en alle tweakers klikken op elkaars banner... gaat wel hard dan he?? >:)
of kan iemand een script maken dat alle tweakers' pagina's automatisch worden geklikt?
5 Cent p/click ja........:(

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Ik ben nu bij Banneren, Cashsurfers, Spedia en Cashfiesta.
Ik krijg van alle 4 regelmatig cheques binnen met daarop bedragen van $100 tot $150.
Lekker geld verdienen is dat.
Pagina: 1