Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Geen xp drivers beschikbaar voor Packard bell D2450

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Ik heb hier een PC van een kennis, deze heb ik opnieuw geinstalleerd met Windows Xp, tot mijn grote verbazing kan ik nergens Windows XP drivers vinden. Hiervoor zat er Windows Vista op.
Misschien dat iemand een oplossing heeft?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, beter zoeken ;)

Dit is nou niet echt een denderende topicstart te noemen, het minste wat je kan doen is kijken naar de hardware specificaties en op die basis de drivers gaan zoeken bij de bron - meestal de chipset fabrikant of anderszins :)

Wat we hier niet echt handig vinden is een topicstart van twee regels waar je niet tot nauwelijks iets nuttigs in vermeldt - roepen dat je overal gezocht hebt is makkelijk, dat wel maar dat kan iedereen doen.

Neem het Het algemeen beleid nog even door en let goed op het onderdeel Het algemeen beleid #quickstart.

Je mag het opnieuw proberen met een beter onderbouwde topicstart waar je ook laat zien waar je dan je tijd aan hebt besteedt, maar dit topic gaat wegens ontbrekend vertoon van inzet dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.