Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was geïnteresserd naar de mogelijkheden van de Nik Software plugins, en met name SilverEfex.
Ik heb de Trial exe gedownload en geprobeerd deze te installeren maar het lukt me niet.

Na het aanklikken start het uitpakken. Dit scherm is voor 85 tot 90 % te volgen, dan verdwijnt het flitst even terug en daarna niet meer. Dit blijkt zo met alle installer te zijn van Nik Software.

Een zoektocht op google leverde niets op, waaruit ik concludeer dat het mijn PC moet zijn.
De support van Nik stelde een nieuw account met beheer rechten, uit gezet virus en internet, voor maar zonder resultaat.
Andere software installeert en werkt normaal.

Ik draai windows XP, servicepack 3, Photoshop CS2 en CS3, Capture NX en verder een hoop aan audio en video software. Juist vanwege de tricky te installeren video software wil ik niet zomaar alles opnieuw er op zetten zonder nog een poging hier.

Hopelijk zitten hier bij Tweakers mensen met nog een ideeën voor mij om uit te proberen,
Alvast bedankt voor jullie tips.

Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 21:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:57:
Ik was geïnteresserd naar de mogelijkheden van de Nik Software plugins, en met name SilverEfex.
Ik heb de Trial exe gedownload en geprobeerd deze te installeren maar het lukt me niet.

Na het aanklikken start het uitpakken. Dit scherm is voor 85 tot 90 % te volgen, dan verdwijnt het flitst even terug en daarna niet meer. Dit blijkt zo met alle installer te zijn van Nik Software.

Een zoektocht op google leverde niets op, waaruit ik concludeer dat het mijn PC moet zijn.
De support van Nik stelde een nieuw account met beheer rechten, uit gezet virus en internet, voor maar zonder resultaat.
Andere software installeert en werkt normaal.

Ik draai windows XP, servicepack 3, Photoshop CS2 en CS3, Capture NX en verder een hoop aan audio en video software. Juist vanwege de tricky te installeren video software wil ik niet zomaar alles opnieuw er op zetten zonder nog een poging hier.

Hopelijk zitten hier bij Tweakers mensen met nog een ideeën voor mij om uit te proberen,
Alvast bedankt voor jullie tips.

Luc
Ik ben er niet helemaal in thuis maar ik gok zelf dat het iets met photoshop CS2 én CS3 te maken heeft, ik dacht namelijk (uit de tijd dat ik het zelf nog eens heb gebruikt) dat het een soort plugin is die vanuit photoshop start..... Dus de vraag is, waarom 2 en 3, in zou zeggen mik 2 eraf en probeer het nog eens. Suc6

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply,
De software van Nik is als plugin in zelfs meerdere programma's tegelijk te installeren. Ook meerdere versies van Pshop van 7 tot CS4.
Het gaat na het uitpakken mis. Dan zou het eigelijke installatieprogramma opgestart moeten worden maar deze doet dit niet. Pas als dat opgestart is kunt je diversie opties, waaronder de plugin mappen instellen.
Vandaag heb ik een aantal paketten en utilities geïnstalleerd en geen enkel probleem. Alles van Nik Software
stopt na het uitpakken.

Het volgend staat in een logje in Temp map.

log:Init:START
log:Init:InitPD:START
log:Init:InitPD:END
log:Init:File1:InitFile1
log:Init:File1:InitFile2
log:Init:File1:InitFile3
log:Init:Call:LangS
log:Init:ReadReg1:Init_Reg1
log:Init:Var:Init_Var1 1033
log:Init:WriteReg1:Init_Reg1:Init_RegValue1 1033
log:Init:Extract:Init_File3
log:Init:CallDLL:Init_File4 InitCall1:START