Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rel8mpago
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 21:28
Hallo allemaal,

mijn eerste topic en bericht. Nieuw hier namelijk en gelijk met een probleem waar ik jullie advies van wil hebben. Ik sta op het punt om deze laptop te kopen omdat deze 3g aansluiting heeft. Maar heb contact opgenomen met Acer en de Nederlandse versie schijnt de 3g niet te hebben. Alleen de Duitse en de Franse versie heeft hem.

Voor de duidelijkheid; Ik heb een Iphone uiteraard met 3g. Nu wil ik een kleine (lees: 12.6 inch / 13.3 inch) laptop die ik makkelijk bij mij kan dragen en overal kan gebruiken met de 3g.

Nu mijn vraag is het mogelijk dan om een duo sim-kaart (T-Mobile) aan te vragen en deze voor de laptop te gebruiken. Dat gepiel iedere keer met de Iphone is volgens mij niet aan te raden. Hebben jullie advies waar ik aan kan denken of denken jullie aan een ander laptop?

Of moet ik gewoon de Duitse kopen en hier dan een talenpakket van de Nederlandse versie op windows 7 gooien?

Ik hoor graag van jullie en tot ziens!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Je kan deze vraag beter stellen in het Acer timeline topic!

[Ervaringen] Acer Timeline-series

[ Voor 34% gewijzigd door souljah1h op 08-10-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rel8mpago
Oke dank je. Niet goed genoeg gezocht dus. Sorry voor de overbodige post! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:11
Overbodig is het juist niet. We hebben juist liever dat dit in een los topic komt ipv het ervaringen topic. Alleen vergeten de users dat helaas vaak....

Maar sowieso snap ik je punt even niet. Het NL model heeft dus blijkbaar geen SIM-reader, dus een 2e sim-kaart gaat niet werken in een NL model omdat je hem niet kwijt kunt ;) . Je zou een duitse kunnen halen, maar vergeet niet dat de Duitsers QWERTZ hebben ipv QWERTY. En voor je denkt, dan neem ik een franse, die hebben AZERTY ipv QWERTY...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rel8mpago
Dank je voor je reactie. Ja dat klopt de nederlandse heeft geen simreader. En vwb de duitse en de franse kun je de toetsenbord ook los kopen. Maar ben er al een beetje uit, ga de 3810 gewoon nemen met internet tethering. Dan maar werken met een kabeltje.