Verwijderd

Topicstarter
dit gaat niet over opzoek naar een lcd tv met LAN. het gaat mij om het volgende:

stel ik heb een lcd met lan, ik sluit deze aan op het netwerk, waar tevens mijn PC en mijn laptop opzitten. dan lijkt het mij logisch dat deze gekoppeld (kunnnen) zitten aan de lcd TV. Echter:

de (draadloze) connectie tussen mijn PC en laptop is zeer comfortabel, in de zin van mapje rechtermuisknop - sharen waardoor het mapje vervolgens te zien is in netwerkconnecties. Dan nu de vraag:

kan dit bij de tv ook zo werken? (indien relevant - een gemiddelde samsung)

Verwijderd

Dat je mapjes ziet of ? Kan je iets duidelijker zijn? Kijk in ieder geval eens op de Samsung website. Daar kan je vast de handleidingen vinden van de tv's die je op het oog hebt. En daar staat vast wel wat informatie over de werking in.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Wat je moet verwachten van een TV met een LAN aansluiting is dat je (beperkt) films, muziek en foto's ermee kan streamen vanaf een computer. Je hebt hiervoor een streaming media server nodig, en, als je geen zin hebt om al je media om te zetten naar een formaat dat je TV aankan, moet die media server ook nog transcoding ondersteunen (en als je dan ook nog HD wil kijken, heb je ook nog een redelijke computer nodig).

Je kan dus niet simpelweg je laptop benaderen via het internet, en een bestandje aanklikken.

[ Voor 1% gewijzigd door TrekDude101 op 09-10-2009 11:12 . Reden: je kan natuurlijk ook andere dingen kijken ]