ik heb een wordpress pagina gemaakt voor een vereniging, op deze pagina heb ik met de standaard WW functie van wordpress een beveiligde pagina gemaakt.
nu is het zo dat de mensen die ingelogd hebben 10 dagen ingelogd blijven
nu hoor je in WP-pass.php dit aan te kunnen passen
het is de volgende code
nu heb ik de 864000 naar 0 gezet omdat dit ervoor zorgt dat hij "direct" weer uitlogt en dat is goed, de maximale login tijd mag ongeveer 10 minuutjes zijn...
alleen het werkt niet....
ik probeer het nu met
dat zou toch moeten werken?
heb ik iets verkeerds gedaan? zit ik het totaal verkeerd te doen of.. ?
als iemand mij even uit de brand zou willen helpen
nu is het zo dat de mensen die ingelogd hebben 10 dagen ingelogd blijven
nu hoor je in WP-pass.php dit aan te kunnen passen
het is de volgende code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php /** * Creates the password cookie and redirects back to where the * visitor was before. * * @package WordPress */ /** Make sure that the WordPress bootstrap has run before continuing. */ require( dirname(__FILE__) . '/wp-load.php'); if ( get_magic_quotes_gpc() ) $_POST['post_password'] = stripslashes($_POST['post_password']); // 10 days setcookie('wp-postpass_' . COOKIEHASH, $_POST['post_password'], time() + 864000, COOKIEPATH); wp_safe_redirect(wp_get_referer()); ?> |
nu heb ik de 864000 naar 0 gezet omdat dit ervoor zorgt dat hij "direct" weer uitlogt en dat is goed, de maximale login tijd mag ongeveer 10 minuutjes zijn...
alleen het werkt niet....
ik probeer het nu met
code:
1
| setcookie('wp-postpass_' . COOKIEHASH, $_POST['post_password'], time() + 80, COOKIEPATH); |
dat zou toch moeten werken?
heb ik iets verkeerds gedaan? zit ik het totaal verkeerd te doen of.. ?
als iemand mij even uit de brand zou willen helpen
[ Voor 11% gewijzigd door Reloader op 08-10-2009 15:48 ]