Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KOTOR II opstart na installatie nieuwe pc geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

• Brigante
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06 10:04
Goeie Middag,

na enkele jaren had ik KOTOR II nog eens van de kast gehaald, ondertussen ben ik al enkele pcs verder en momenteel heb ik 8GB-ram en een ATI Radeon 8470x2, de pc is dus zeker en vast snel genoeg.

De installatie verloopt vlekkeloos, de beschikbare patches werden ook probleemloos uitgevoerd, echter wanneer ik daadwerkelijk de "play"-button indruk krijg ik een foutmelding dat er een probleem is opgetreden en KOTOR II zal worden afgesloten.

Iemand enige suggesties wat ik kan doen om dit te verhelpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Steven

• Brigante
Ik draai trouwens Windows Vista 64-bit met alle laatste beschikbare updates en mijn drivers zijn eveneens up-to-date.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Probeer deze link eens. Het is een Vista patch voor KOTOR 2. Heb je zelf al eens op google gekeken en wat geprobeerd?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Brigante
Hoi, ik heb inderdaad nadien eens gegoogled thuis en een oplossing gevonden, heb inderdaad die vista-fix ook gevonden en in de KOTORII-map gezet en dan kreeg ik deze werkend. Alvast bedankt voor de link!

Op deze tread mag dus een lock.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
'T is hier dus meestal wel de bedoeling dat je éerst even op internet kijkt of je daar wat kan vinden, en dan, als dat niet lukt, maak je even een topic aan ;)

(niet vervelend bedoelt ofzo, gewoon wat advies)

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Zeker voor populaire oudere spellen zijn er vaak wel XP of tegenwoordig al Vista patches te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door hayate666 op 12-10-2009 12:22 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Brigante
Ja, ik heb met enkele andere games ook "problemen", heb hier nog de game Fahrenheit liggen ook, maar die werd zelfs op geen één van mijn vista-pcs herkend, dus daar zal ik ook eens moeten voor googlen. De héél oude games werken gelukkig in dosbox of dergelijke.

@Trekdude101 ja, inderdaad mijn excuus daar voor, ik had de post op mijn werk gedaan en hier kan ik spijtig genoeg niet op google. Nadien thuis even gegoogled en dan vond ik de juiste patch ;o-). Ik zal je advies dus zeker in achting nemen ^^.
Pagina: 1