Hoi
Ik heb nu al jaren een Canon Powershot A520.
Ik loop tegen het probleem van batterijen aan.
Elke keer als ik nu een foto wil maken, zegt ie "vervang de batterijen."
Soms verwissel ik ze dan en als ik veel geluk heb gaat het een paar foto's goed maar ik word er helemaal stapel van.
Ik hunker dan ook naar een betaalbare leuke camera die op accu's werkt. Dan lijkt me dat ik dan van die frustratie af ben.
Dan kom ik uit bij de Ixus. Maar na wat lezen (oa hier) schijnt de Ixus (90IS heeft mijn voorkeur) meer een snel-schiet-camera te zijn waar je bij de Powershot veel meer handmatig kan instellen.
Dan denk ik...tja dan toch maar mijn Powershot.
Maar die batterijen, dat is dan wel echt een drama. Zijn die batterijen (ik heb 2700mh) nu zo snel leeg of hoe zit dat? (2 verschillende merken, oa gekocht bij een goede fotoshop)
Of is dat normaal dat zo'n camera op batterijen het dus eigenlijk op een gegeven moment voor gezien houdt?
Of moet ik elk jaar een nieuw setje batterijen en oplader erbij aanschaffen?
Wat is wijsheid in deze? Krijg nu steeds smijd-tegen-de-muur neigingen
Ik heb nu al jaren een Canon Powershot A520.
Ik loop tegen het probleem van batterijen aan.
Elke keer als ik nu een foto wil maken, zegt ie "vervang de batterijen."
Soms verwissel ik ze dan en als ik veel geluk heb gaat het een paar foto's goed maar ik word er helemaal stapel van.
Ik hunker dan ook naar een betaalbare leuke camera die op accu's werkt. Dan lijkt me dat ik dan van die frustratie af ben.
Dan kom ik uit bij de Ixus. Maar na wat lezen (oa hier) schijnt de Ixus (90IS heeft mijn voorkeur) meer een snel-schiet-camera te zijn waar je bij de Powershot veel meer handmatig kan instellen.
Dan denk ik...tja dan toch maar mijn Powershot.
Maar die batterijen, dat is dan wel echt een drama. Zijn die batterijen (ik heb 2700mh) nu zo snel leeg of hoe zit dat? (2 verschillende merken, oa gekocht bij een goede fotoshop)
Of is dat normaal dat zo'n camera op batterijen het dus eigenlijk op een gegeven moment voor gezien houdt?
Of moet ik elk jaar een nieuw setje batterijen en oplader erbij aanschaffen?
Wat is wijsheid in deze? Krijg nu steeds smijd-tegen-de-muur neigingen

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-10-2009 13:59 ]