Beste tweakers,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een krachtige mobiele laptop voor met name videobewerking. (geen 3d)
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een x9xxx CPU van intel, met name degene met 6MB cache trekken mijn aandacht. Ik heb eBay afgestruind en na lange vergelijkingssessies ben ik op www.merkamericaco.com terecht gekomen. Voor 1.050 dollar ( + 100 $ verzending ) heb ik hetvolgende Dell Studio XPS 1340 syteem:
Product specifications
Nu heb ik de dingen die ik snap en tevreden mee ben dikgedrukt..
De onderdelen waar ik niet genoeg over weet en hoop dat jullie mij enig advies kunnen geven staan schuingedrukt.
- Het scherm? Er zijn zoveel soorten en types.. is dit een goed scherm? Resolutie/kwaliteit wxga etc?
- Heeft er iemand enige ervaring met de 1510 802.11a/g/n van Dell?
- De 1 jarige garantie... zou die wereldwijd gelden? Altijd lastig dat importeren uit Amerika.
Nogmaals hij kost dus rond de € 800,-. En voor zover ik weet is dat goedkoop voor een 9-serie CPU.
Feedback please.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een krachtige mobiele laptop voor met name videobewerking. (geen 3d)
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een x9xxx CPU van intel, met name degene met 6MB cache trekken mijn aandacht. Ik heb eBay afgestruind en na lange vergelijkingssessies ben ik op www.merkamericaco.com terecht gekomen. Voor 1.050 dollar ( + 100 $ verzending ) heb ik hetvolgende Dell Studio XPS 1340 syteem:
Product specifications
| CPU : Intel Core 2 Duo P9600 (6MB cache/2.66GHz/1066Mhz FSB) |
| RAM : 4 GB DDR3 SDRAM 1066MHz (2 DIMMs) |
| Graphics Card : 256GB NVIDIA GeForce 9400M GT |
| Hard Drive : 320 GB 7200 RPM Serial ATA Hard Drive with Free Fall Sensor |
| Screen : 13.3 inch HD WXGA Edge-to-Edge Slim Laptop screen W/LED |
| Optical Drive : 8X DVD +/- RW w/dbl layer write capability |
| Operating System : Genuine Windows Vista Home Premium 64-Bit |
| Wireless : Dell Wireless 1510 802.11a/g/n Draft Mini Card |
| Battery : 6 Cell Primary Battery |
| Wifi Add-ons : Dell Wireless 370 Bluetooth Module |
| Webcam : 1.3 Megapixel Camera |
| Color : Obsidian Black with Leather Accent |
| Sound : High Definition 5.1 Audio |
| Software Included : Dell Driver CD, Vista Reinstall CD |
| Condition : 10/10 - New Condition Certified Refurbished |
| Warranty : 1 Year Warranty |
Nu heb ik de dingen die ik snap en tevreden mee ben dikgedrukt..
De onderdelen waar ik niet genoeg over weet en hoop dat jullie mij enig advies kunnen geven staan schuingedrukt.
- Het scherm? Er zijn zoveel soorten en types.. is dit een goed scherm? Resolutie/kwaliteit wxga etc?
- Heeft er iemand enige ervaring met de 1510 802.11a/g/n van Dell?
- De 1 jarige garantie... zou die wereldwijd gelden? Altijd lastig dat importeren uit Amerika.
Nogmaals hij kost dus rond de € 800,-. En voor zover ik weet is dat goedkoop voor een 9-serie CPU.
Feedback please.