For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ik zie dat de netwerk locatie als The Internet wordt aangeduid. Volgens mij kon je toch in Vista bepaalde computers in een trusted netwerk opnemen?
Daarnaast, hoe heb je de eigenschappen van de share? Mag iedereen connecten, of heb je bepaalde users die toegang hebben. Gebruik je overal dezelfde username /password? Kan ook wel eens helpen.
Daarnaast, hoe heb je de eigenschappen van de share? Mag iedereen connecten, of heb je bepaalde users die toegang hebben. Gebruik je overal dezelfde username /password? Kan ook wel eens helpen.
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel
je hebt geen rechten om in die map te komen
even op die gesharede map user "iedereen" toevoegen en deze mede eigenaar maken
Dat had ik al gedaan maar maakt niet uit. Ik kan alleen in de Map Public op de Vista machine komen, en in geen enkele andere map of schijf op die Vista Pc. Ook al geef ik iedereen rechten enzo.javapiet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:41:
je hebt geen rechten om in die map te komen
Nog eens geod gekeken, dit is dus voor een normaal mens onmogelijk uit te komen, en je hebt gelijk. Maar dit is dus voor de gemiddelde PC gebruiker onoverkomelijk. Wat een gedoe. Maar bedankt JaavaPiet, wantt nu werkt het. Top
[ Voor 24% gewijzigd door MrMarcie op 09-10-2009 22:06 . Reden: Opgelost ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi