Beste Mensen,
Ik moet zeggen dat ik verrekte wijnig verstand heb van scripting.
maar ik zoek een script wat alle wav files wist van ouder dan een maand
maar er is een probleem ik moet ook een lijstje met woorden op kunnen geven die niet verwijderd mogen worden.
ik heb al wel een script dat bestanden ouder als een maand verwijderd, maar die verwijderd iedere extentie en dat is ook niet de bedoeling
Ik moet zeggen dat ik verrekte wijnig verstand heb van scripting.
maar ik zoek een script wat alle wav files wist van ouder dan een maand
maar er is een probleem ik moet ook een lijstje met woorden op kunnen geven die niet verwijderd mogen worden.
ik heb al wel een script dat bestanden ouder als een maand verwijderd, maar die verwijderd iedere extentie en dat is ook niet de bedoeling
VBScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| iDaysOld = 30 strPath = "D:\mapje" Set objFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set objFolder = objFSO.GetFolder(strPath) Set colSubfolders = objFolder.Subfolders Set colFiles = objFolder.Files For Each objFile in colFiles If objFile.DateLastModified < (Date() - iDaysOld) Then objFile.Delete End If Next For Each objSubfolder in colSubfolders Set colFiles = objSubfolder.Files For Each objFile in colFiles If objFile.DateLastModified < (Date() - iDaysOld) Then objFile.Delete End If Next Next |
Check dit en help mee!