Rail Away!
geen bug, iets voor de hoofdredactie Lieve Devvers -> Geachte Redactie
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Tweakers.net is inderdaad terughoudend met advertentiecampagnes. Als gevolg hiervan zijn er afspraken gemaakt over wat wel en niet kan en worden eventuele uitzonderingen per geval bekeken. In dit geval valt de uiting niet onder de bijzondere campagnes, maar onder de layer-campagnes. Dat betekent dat een uiting grofweg 500x400pixels mag zijn en slechts één keer zal worden getoond.
Vanzelfsprekend moet de layer binnen 10 seconden zijn verdwenen en moet er een sluitknop zijn, die ook nog werkt. De redactie test dergelijke campagnes zelf doorgaans ook nog, zo ook deze. Technisch functioneert de uiting, ook past ie binnen de afspraken. Ergo: niets aan de hand wat mij betreft.
Vanzelfsprekend moet de layer binnen 10 seconden zijn verdwenen en moet er een sluitknop zijn, die ook nog werkt. De redactie test dergelijke campagnes zelf doorgaans ook nog, zo ook deze. Technisch functioneert de uiting, ook past ie binnen de afspraken. Ergo: niets aan de hand wat mij betreft.
Ah, ok, van die nuancering was ik niet op de hoogte. Thx voor de uitleg!
@ hieronder: I know, heb ik ook een tijd gehad, nu even niet en heb je meteen dit
@ hieronder: I know, heb ik ook een tijd gehad, nu even niet en heb je meteen dit
[ Voor 40% gewijzigd door Mad Marty op 08-10-2009 11:44 ]
Rail Away!
Mocht je je er aan storen; http://tweakers.net/aboshop/Mad Marty schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:23:
Ah, ok, van die nuancering was ik niet op de hoogte. Thx voor de uitleg!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time