Ik heb even zitten zoeken waar dit topic het beste past, maar dit leek me wel een goede plek. Ik heb op m'n Mac computer 700 mp3 bestanden die op een iPod gezet gaan worden. Maar... ik wil dat elke titel (naam in iTunes) genummerd wordt (van 001 tot 700) én dat het tracknummer overeenkomstig genummerd wordt (001 tot 700). Dat kan natuurlijk handmatig, maar dat kost me uren en bovendien heb je een computer toch om dat soort klusjes te klaren?
Nu kan iTunes dat niet automatisch doen (voor zover ik weet). Is er andere software voor de Mac (OSX 10.5.8) die zoiets kan...? Of zal ik toch echt alles 1 voor 1 moeten nummeren...?
1 woord: LupasRename, doet alles wat je nodig hebt, autonummering, karakters invoegen, verwijderen na een bepaald aantal karakters. Karakters vervangen voor andere karakters zoals "_" vervangen door " "
Dit programma scheelt me een paar jaar van mijn leven zodoende heb ik het volgende weten te realiseren in mijn muziek verzameling klik
Succes
miss heb je anders hier nog wat aan?
Dit programma scheelt me een paar jaar van mijn leven zodoende heb ik het volgende weten te realiseren in mijn muziek verzameling klik
Succes
miss heb je anders hier nog wat aan?
[ Voor 12% gewijzigd door loewie1984 op 08-10-2009 11:12 ]
ik snap ffies het nu niet waarom je alle tracks wil nummeren naar de 700.. dat je per album wilt nummeren snap ik wel. maar ik zie de redenatie niet om door te nummeren. wat bijv. als je straks 1.200 albums hebt? ga je dan een extra '0' plaatsen voor de honderdtallen, dus 0001?
misschien is even een dualboot installatie of VM installeren een optie en daar windows op zetten, daar zijn genoeg progjes die dat wel kunnen wat jij wilt..
misschien is even een dualboot installatie of VM installeren een optie en daar windows op zetten, daar zijn genoeg progjes die dat wel kunnen wat jij wilt..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Thx, ik denk dat ik inderdaad de boel maar eens op een Windows computer moet gaan zetten... eens kijken of dat LupasRename iets is: dat lijkt me wel een interessant proggie.
Over het 'waarom': een mp3 hoeft niet per se muziek te zijn en het hoeft ook niet per se deel uit te maken van een album van gemiddeld zo'n 12 nummers...
Over het 'waarom': een mp3 hoeft niet per se muziek te zijn en het hoeft ook niet per se deel uit te maken van een album van gemiddeld zo'n 12 nummers...
Automator... Nooit van gehoord: ik heb het inderdaad wel op de Mac! Alleen snap ik er geen snars van.
Kan je daarmee ook nummeren in mp3-tags dan...?
Foobar 2000 kan het ook uitstekend. Tags veranderen, auto nummeren enz. En vervolgens de mp3 filename veranderen naar een format naar keuze. Helaas wel Windows only.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Pagina: 1