Toon posts:

Is de i7 nou echt beter ?

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views

Verwijderd

Topicstarter
Dan bijvoorbeeld een goeie quadcore of een AMD Phenom II X4 955 ?

Ik zit echt zo te tobben over welk systeem ik ga aanschaffen/opbouwen. Het zal een systeem moeten worden dat alleen puur voor het gamen is. Ik heb een budget van rond de 1600 euro en wil hoge FPS hebben.

Ik heb al een beeldscherm, toetsenbord, muis en geluidskaart dus dat is niet inbegrepen bij de prijs :).

btw, heb ik deze topic bij het juiste onderwerp gepost ?

groeten

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:11
Als je een budget van 1600 euro hebt, dan is het toch de moeite waard wat reviews te lezen?

Wil je een kort antwoord, dan: "Ja"

Verwijderd

Topicstarter
feelthepower schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:36:
Als je een budget van 1600 euro hebt, dan is het toch de moeite waard wat reviews te lezen?

Wil je een kort antwoord, dan: "Ja"
Daar heb je zeker gelijk in, weet alleen niet de juiste reviews uit te zoeken. Maar er zijn zoveel mensen om mij heen die weer iets anders zeggen. Word er een beetje gek van :)

Verwijderd

Dan kun je hier niet anders dan mensen die mogelijk iets anders zeggen. i7 is het nieuwe platform van Intel, en die is niet voor niets het nieuwe paradepaard van Intel.

Zoek wat reviews uit, en ga voor jezelf na of je langer dan 1 jaar wilt gamen met dit systeem, of dat je over 1 jaar een compleet nieuw systeem wilt aanschaffen..

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:34:
Dan bijvoorbeeld een goeie quadcore of een AMD Phenom II X4 955 ?
Kijk hier eens, misschien dat dat helpt.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, ga eens op zoek naar benchmarks.

Met de introductie van de P55 chipset heeft Hardware.info een mooie review online gezet bijvoorbeeld: http://www.hardware.info/...Core_i5i7_Lynnfield_test/ en zo zijn er nog wel wat meer te vinden.

Omdat we verwachten dat je eerst zelf naar dit soort dingen op zoek gaat en ik daar in het topic niet echt veel van terug zie gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.