• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:56

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Bestaat dat?
Wat zijn jullie ervaringen?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik denk niet dat je gauw video bewerkingssoftware vind waarmee je goede HD filmpjes in elkaar kan zetten die gratis zijn. Er zijn natuurlijk wel een aantal programma's op internet te downloaden, maar de kwaliteit daar van valt te betwijfelen. Ik heb er verder niet zoveel ervaring mee.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Geen idee wat je criteria zijn. maak eens een goede topic start en zoek wat zelf en je krijgt hier meteen veel zinvollere reacties.

Veel software kan wel HD aan met je juiste codecs, en genoeg diskruimte.

WIndows moviemaker zit al bij windows

en anders kijk eens onder

Wikipedia: List of video editing software

[ Voor 13% gewijzigd door leuk_he op 07-10-2009 22:51 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Mja, voor het bettere knip en plakwerk is er zat te vinden, maar effectjes, overgangen ect. zul je toch wel naar een professioneel pakket moeten.
Nog een website waar veel te vinden is www.videohelp.com

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Je mag wel iets meer aandacht aan een topicstart besteden. Het is echt niet dat je heel het internet op z'n kop moet zetten om antwoorden te vinden, maar dit is wel het andere uiterste.

Tip voor volgende keer: geef in ieder geval aan wat je zelf al hebt kunnen vinden en wat je aan specifieke eigenschappen zoekt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.