Toon posts:

Backup maken via Telnet van Fritzbox 7170

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn fritzbox (nog net geen jaar oud) vertoont al enige tijd kuren. Zodra ik via mijn browser (Zowel Internet Exploiter als Firefox en Opera) laadt de fritz de overzichtpagina nog niet eens voor de helft in. Het bekende linkermenu van instellingen, portforwarding ed. zijn helemaal niet zichtbaar!

Kortom via de interface is hij nu waardeloos :(

Zojuist heb ik nu van xs4all een nieuwe en exact dezelfde model gekregen (Fritz!box WLAN 7170) en wil nu graag al mijn instellingen (alles is helemaal handmatig ingesteld) overzetten naar de nieuwe modem.

Nu ben ik redelijk bekend met Telnet, maar is het ook mogelijk om via telnet alle instellingen (dailplans, VOIP accounts etc, etc) een backup te maken en vervolgens via dezelfde weg op de nieuwe modem te zetten?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 22:19 . Reden: typefoutje (houdt niet van typefouten) ]

Verwijderd

Topicstarter
**schopje**

Ik heb heel wat tijd genomen om via google ed. wat info te kunnen vinden om via telnet een backup te maken. Helaas heb ik tot nu toe alleen resultaten gehad waarin verteld wordt hoe je iets kan configureren via telnet.

Is er echt geen andere manier mogelijk om i.p.v. de webbased interface een backup te maken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat het niet mogelijk is................

Anyway, ik heb het geprobeerd. ;(