Toon posts:

playstation 3 aansluiten op mijn dvd speler

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een home cinema van philips de HTS 3610 nu wil ik deze op mijn playstation 3 aansluiten zodat ik het geluid over de boxen van mijn dvd speler krijgt.
Weet iemand of het mogelijk is om deze te verbinden.

Alvast bedankt

brit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:27

Grannd

da Granndest

Wat ik uit de handleiding van de HTS 3610 op kan maken is dat er een AUX IN poort op zit, hier zou je de rood/witte tulpstekkers van de PlayStation 3 op aan kunnen sluiten.
Let wel, je kan dan op zijn hoogst Dolby Pro Logic krijgen, als je Dolby Digital 5.1 geluid of beter (DTS, etc.) wil zul je een versterker moeten gebruiken die een optische of HDMI-ingang heeft voor geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de handleiding van je Philips set had gelezen had je kunnen weten dat je op de aux in een ander apparaat, zoals bijvoorbeeld de PS3 kan aansluiten. Wel heb je nog een snoertje van de Playstation Multi-AV aansluiting van de PS3 naar 2x tulpaansluiting nodig. Ook moet je zorgen voor een recente versie van je PS3 firmware, anders kan ie niet het geluid op de HDMI en multi-AV aansluiting uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi briet1506, welkom op Tweakers! :)

Lees alsjeblieft Het algemeen beleid nog eens door, en dan met name het deel over het plaatsen van topics. Het is de bedoeling dat je, voordat je een topic opent, zelf probeert een oplossing voor je probleem te vinden. In dit geval zullen de handleidingen van de twee apparaten die je op elkaar aan wilt sluiten je al erg veel helpen.

Wanneer je er zelf echt niet uit komt, gebruik dan eens wat zoekmachines (google, bing, GoT search, etc). Mocht het je dan nog steeds niet lukken om te krijgen wat je wil hebben zou je hier een topic kunnen openen. Maar dan natuurlijk wel in de juiste categorie, Spielerij - Problemen & Vragen ;)

Dit topic is gesloten.