Ik ben van plan binnenkort een zuinige HTPC te bouwen op basis van een Gigabyte 785G met een 45W AMD Athlon II X4 600e "Propus". Deze processor schijnt via-via al mondjesmaat leverbaar te zijn, maar heeft iemand zicht op de datum waarop deze via de normale kanalen beschikbaar zal komen?
Oh?Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:58:
Deze processor schijnt via-via al mondjesmaat leverbaar te zijn.
Maar even serieus, ik zit eigenlijk te kijken naar de athlon II X2 240e te kijken. Hier staat nog een pctje met een 1,4 GHz athlon Xp die met de komst van w7 wel een upgrade verdient naar deze proc + waarschijnlijk hetzelfde moederbord welke jij wil halen. Deze procs zouden eerst in september uitkomen, maar ik zie ze nog nergens in de winkels liggen.
Zal m'n sig wissen. Net zo makkelijkhimlims_ schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:16:
offtopic:
@Bakkei; alle links in je signature zijn 404PS: activeer daarom DM
Ik zoek eigenlijk wat meer recent nieuws. Dit dateert van begin dit jaar.
Wauw, 45W voor een quad, en waarschijnlijk niet duur. AMD heerst toch wel in de budgetmarkt.
Net mijn oog gevallen op de nieuwe X2's van 45W, zie ik hier dat er quads aankomen ook
Net mijn oog gevallen op de nieuwe X2's van 45W, zie ik hier dat er quads aankomen ook
Dit is behoorlijk koffiedik kijken zo. Sowieso horen zaken als levertijden in het Shopping Forum en niet hier. Zodra ze beschikbaar komen kun je onderdelen in Pricewatch terugvinden.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()