Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een Creative ZEN MX 16 GB MP3 Speler gekocht en het eerste wat mij opvalt is dat als ik video's wil kijken, die eerst met videoconvertor (van creative) naar een cmv bestand moeten worden geconverteerd. Andere soorten bestanden doen het niet, en verder ondersteunt ook geen enkele convertor het soort bestand. Normaal leg ik me daarbij neer, als het niet zo was dat het geluid bij dat soort bestand niet synchroon verloopt. Wat kan ik doen om dat te verhelpen, of nog beter, hoe krijg ik voor elkaar dat de mp3-speler meer bestanden ondersteunt zoals bijv. mpeg-2 of avi of allerlei xvid en divx bestanden?

Alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een mp3speler meer codecs laten ondersteunen is doorgaans onmogelijk. Wat je zou kunnen proberen is om het aantal FPS in het videobestand gelijk te houden als je het convert. Ik weet niet of het met die converter mogelijk is, maar meestal is dat de reden van de synchronisatieproblemen.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zijn je mogelijkheden met het programma zo beperkt dat ik alleen bestanden kan verzamelen en overbrengen. Dat gaat hem dus niet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 19:10 ]

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:42

Proto

¬.¬

De MX is een gecripplede "normale" ZEN, welke van zichzelf al niet de beste video-ondersteuning heeft (al is het zeer zeker niet slecht). Hij kan echter in ieder geval meer aan dan de MX, zoals divx/xvid. Je zou op het internet kunnen kijken of het mogelijk is om de firmware van de normale ZEN in je MX te flashen is, al acht ik die kans niet erg groot... en de kans dat je je speler brickt blijft altijd bestaan, dus een ideale oplossing is het ook niet.

(En zeker niet proberen zonder eerst op te zoeken of het werkt, ik ben absoluut niet aansprakelijk voor enige schade in welke zin dan ook :Y) )

[ Voor 6% gewijzigd door Proto op 07-10-2009 19:17 ]