[HD 3300] Adobe Premiere Elements probleem.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Onlangs een nieuw systeem voor mijn vader gebouwd die wat aan videobewerking wilde gaan doen (sd materiaal).:

P II x3 720 be
Asus m4a78t-e, onboard HD Radeon 3300
4gb kinston ram

Nu was ik vorige week even bij mijn ouders en merkte ik dat "media ophalen" in Adobe PE erg langzaam ging. Het gaat niet om capturen of iet dergelijks , maar gewoon de file selecteren (video) waarmee je wilt gaan werken. Soms blijven er menutjes hangen etc tijdens dat proces en reageert de pc niet. Op mijn oude p4 dekstop ging dit gewoon soepel , dus hier klopte iets niet.

Het enigste wat ik kon bedenken was dat de onboard gpu de boosdoener was. Maar zoals velen wel weten heeft gpu kracht weinig met videobewerking van doen (sd materiaal) . Dus even snel adobe op mijn p4 laptop gezet met onboard nvidia geforce go 64 mb en ook daar werkten het probleemloos enb stukken sneller als op mijn pa's pc.

Nu ben ik dus even met de drivers gaan stoeien van die hd 3300. Wat blijkt ? Als ik de driver verwijder loopt Adobe PE gewoon soepel (bestanden importeren dan), met driver is huilen. Heb zowel 8.56 als 8.65 geprobeerd.

Ik ben best bereid om een andere kaart te kopen , maar dadelijk zit ik met hetzelfde proleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Duidelijk dus een driver probleem dus zou nog even wat drivers proberen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic