Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nieuws Tracker] posts verschijnen eerder dan op frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo devvermensjes,

Wat ik heb opgemerkt is als er een nieuw nieuws item is dat deze in de nieuws tracker eerder verschijnt dan op de frontpage, ook als ik de frontpage refresh (tot wel een keer of 3 aan toe) staat het nieuwe item er nog niet.

Ik gebruik FF 3.5 icm Windows 7
Geen abbo of preview artikelen

ik heb geprobeerd om te zoeken of dit een bekende fout is maar heb niets gevonden. mocht er wel een topic over zijn mag men mij onbekwaam noemen met zoekmachines 8)7 :P

Greetz,
Mega

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Er zit nog wel eens een verschil in wanneer welke cache gerefreshed wordt...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
is dat ook het geval bij een ctrl+f5? want dat heb ik namelijk ook al eens geprobeerd.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is niet jouw cache die hier het probleem is, het zijn de caches op t.net zelf. Verschillende delen van de pagina worden blijkbaar in verschillende caches gehouden en die worden vervolgens ook nog op verschillende momenten ververst. Daardoor kan het dus gebeuren dat de ene cache al de nieuwe inhoud heeft, maar de andere nog niet, zodat je het effect krijgt zoals jij daar beschrijft, het ene deel van de pagina heeft de nieuwe inhoud al wel, maar het andere deel nog niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
ah, op die fiets. dan weet ik in ieder geval wat het is, bedankt in ieder geval ^^

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

verklaard dus, en geen echte noodzaak om aan te pakken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.