CD brander niet win2k proof?

Pagina: 1
Acties:

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Mn nieuwe Creative CDR Blaster deed het perfect in WinME maar sinds ik Win2k heb geinstalled doet hij het niet meer, het ligt niet aan mn resources want ik heb een 1GHZ, weet iemand een oplossing? :'(
b.v.d. Joris.

Verwijderd

CREATIVE BRANDER? ach laat ook maar, I won't ask..

Wat, doet de brand software het niet? doet de brander het niet, graag meer info?

Is het een SCSI brander, IDE/ATAPI, heb je de nieuwste firmware (niet dat dat uitmaakt), welke software gebruik je?

• De-Fault
nee mn software doet het alleen bij 2% stopt Nero ermee "Burnproces failed at 2%"(of zoiets).
In WinME deed hij het wel met dezelfde Nero versie. Ik dacht dus meer eigenlijk aan een instelling. Bij WinME had ik de keuze DMA in te schakelen en dat deed ik ook altijd want anders deed mn brander het niet op 8x, in Win2k zie ik dat keuzevakje niet meer.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09

Ray

Joho ! Welke versie van nero draai je onder 2K ? ik heb sinds kort weer de 4.0.7.1 draaien, een van de eerste versies omdat later uitgaves gezeik gaven. Dit oudje brand perfect onder 2K

• De-Fault
Ik gebruik Nero5, ik heb dus ook met met 5 maar wat voor fouten kreeg je dan? Dat hij stopte onder het branden?? :D
Ik wil wel graag Nero blijven gebruiken want dat ís gewoon de beste! Weet je soms ook waar ik 4 kan downloaden? Want 4 is wel oud!?
Joris

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:55
ik draai nero 5038 >:) onder win2k en heb geen enkel prob. (heb een plex)

en dma moet je niet aan zetten bij je cd of hd maar bij de ide controller in je sys properties/hardware/device manager/ide\atapi controllers en dan bij het primaire kanaal en het secundaire kanaal op het 2e tabblad van de 3 aanzetten udma if availeble of pio only.

greetz

Verwijderd

Welke creative brander is het nou precies dan? Misschien de 8438? Deze heb ik dus, geen problemen mee. Ik heb wel ontdekt dat ik DMA niet moet aanzetten.

• De-Fault
Ik heb de Creative BLaster 8432, IDE dus.
Ik zal zo proberen met DMA aan.

• De-Fault
Damn, fout van windows, nero wordt onmiddelijk afgesloten...:( zou Nero4 dit niet hebben dan??

Verwijderd

Probeer een keer een ander programma |:( !!!

• De-Fault
Wat bedoelt Nero met: "Power calibration error."?
Pagina: 1