Fifa 2010 - Slechte graphics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321202

Topicstarter
Goedemiddag iedereen,

Ik heb een probleem met de graphics van fifa 2010. Mijn systeem is als volgt:

Windows vista ultimate - 64 bit
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz
Memory: 4094MB RAM
DirectX Version: DirectX 10
Ati Radeon 4870 - 1024mb

Of de instellingen op 'high' staan of op 'low': it just looks like shit (om het maar even plat te zeggen).
Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik heb naar de drivers gekeken (http://game.amd.com/us-en...?p=vista64/common-vista64), maar die zijn up to date (heb versie 9.9). So there remains just one little question; what's the problem?

Met vriendelijke groet en bovendien bij voorbaat dank,

Printer1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Post eens een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

En de algemene driver-instellingen in het ATi controlpanel? Kijk daar eens naar. Mogelijk dat daar een lagere kwaliteit geforceerd aan staat. :)

[ Voor 8% gewijzigd door _the_crow_ op 07-10-2009 13:47 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 22:03
Heb je ook FIFA 09? Zo ja, had je daar problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Post zeker maar een screenshot. Misschien zijn je graphics wel gewoon 'normaal', de PC versie is er namelijk voor bekend erg slechte graphics te hebben.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
_the_crow_ schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:47:
En de algemene driver-instellingen in het ATi controlpanel? Kijk daar eens naar. Mogelijk dat daar een lagere kwaliteit geforceerd aan staat. :)
ATI control panel heb ik al een keer veranderd (zo dusdanig dat hij hoger staat dan de lagere basisinstellingen).
ChiMan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:48:
Heb je ook FIFA 09? Zo ja, had je daar problemen mee?
Ik heb FIFA 09 ook; hier heb ik geen enkel probleem mee en is alles mooi en prima te spelen op high-instellingen.
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/151/fifa10ss.jpg

voila!

Ik heb bijvoorbeeld de functie '3D grass' aanstaan, maar om eerlijk te zijn zie ik alles behalve mooi 3D gras.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 321202 op 07-10-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:45
Anoniem: 321202 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:39:
[afbeelding]

voila!

Ik heb bijvoorbeeld de functie '3D grass' aanstaan, maar om eerlijk te zijn zie ik alles behalve mooi 3D gras.
Is dat 3D gras niet alleen te zien in replays, vanuit een ander perspectief? Of het veld is te kort gemaaid..

Het is een voetbalspel, het veld is groen, ik zie spelers die wellicht nog wat AA of AF zouden mogen hebben. Verder zie ik niet wat hier mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
Ik had dat inderdaad ook, de omgeving is echt super lelijk. Ik dacht bij de instelling 3D gras wow dat zal mooi zijn, je ziet af en toe een plukje gras idd in replays ^^.

De graphics zijn volgens mij niet van deze tijd , als je bijvoobeeld naar het publiek kijkt, het ziet er werkelijk waar niet uit. Ik heb dan de console versie niet gezien maar dat kan nooit slechter dan de PC versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SS van fifa 09:

Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/967/fifa09ss.jpg

Dit is veel mooier dan bij FIFA10. Precies zoals Diversity zegt: de graphics zijn niet van deze tijd. Sterker nog, mijn Fifa2003 ziet er zelfs nog mooier uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog een SS van FIfa 09:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/3350/fifa09ss2.jpg

Ik vind het nadelige verschil met Fifa10 overduidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320796

Ik heb het probleem ook, maar dat is altijd al zo geweest, EA doet nooit wat aan de PC versie van FIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 320796 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:32:
Ik heb het probleem ook, maar dat is altijd al zo geweest, EA doet nooit wat aan de PC versie van FIFA
Ik wil best geloven, dat EA minder aandacht besteed aan de PC versie van versie, maar zelfs een achteruitgang qua graphics bewerkstelligen is in dit geval dan wel te gek voor woorden.

Dus, geen 'technisch' probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:15
Ben bang dat het geen technisch probleem is en ik ben ook zo blij dat ik het spel eerst geprobeerd heb voordat ik het spel aangeschaft zou hebben(wat ik dus ook niet meer doe, voor de PC iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Bij mij ziet het er ook precies zo uit. Volgens mij geen grafisch probleem dus. Gewoon kloterige uitstraling ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Pagina: 1