Toon posts:

Nieuwe monitor, signaal probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe LCD monitor gekocht (Medion), aangesloten met DVI kabel. Computer opgestart, geen probleem, alles werkt. Echter, doe ik het beeldscherm uit nadat de computer opgestart is, of schakelt hij zichzelf uit, en ik zet het scherm weer aan, kan hij geen signaal vinden. Hoe kan dit, en wat zou een eventuele oplossing kunnen zijn?

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-05 09:55
Heb je er geen knopje source op ofzo, dat kun je altijd eens proberen in te drukken zodat je handmattig kan zoeken naar een bepaald type aansluiting (in jouw geval dus digitaal).

Verwijderd

Topicstarter
glennvho schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:18:
Heb je er geen knopje source op ofzo, dat kun je altijd eens proberen in te drukken zodat je handmattig kan zoeken naar een bepaald type aansluiting (in jouw geval dus digitaal).
Ja, er zit een knopje source op. Alleen werkt die niet wanneer de scherm geen signaal kan vinden (OSD komt niet op). Ik heb het nu voorlopig opgelost door te voorkomen dat windows het scherm 'uitzet' (dwz geen signaal verstuurt, waarop het scherm in standby gaat), maar echt praktisch is het natuurlijk niet om het scherm continu aan te moeten laten staan